مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از رشد ۴۱ درصدی سفر با ناوگان حمل و نقل برون شهری استان در چهار ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : در چهار ماهه اول امسال ۱۲۲ هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل برون شهری استان کرمانشاه انجام شده که نسبت به پارسال ۴۱ درصد بیشتر شده است.

او سهم اتوبوس‌ها از این تعداد سفر را ۱۵ هزار سفر، سهم مینی‌بوس‌ها را ۲۴ هزار سفر و سهم خودرو‌های سواری را ۸۳ هزار سفر اعلام کرد و گفت : سفر‌های اتوبوسی ۳۲ درصد، سفر‌های مینی‌بوسی ۳۱ درصد و سفر با سواری ۴۶ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال بیشتر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد مسافرین جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان در چهار ماهه اول امسال را ۸۳۳ هزار نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد از پارسال ۲۱ درصد بیشتر بوده است.

کرمی افزود: طی این مدت ۲۰۱ هزار نفر توسط اتوبوس، ۳۹۱ هزار نفر توسط مینی‌بوسی و ۲۴۰ هزار نفر توسط سواری جابجا شدند.

او بیشترین رشد جابجایی مسافر را مربوط به مینی‌بوس‌ها به میزان ۳۰ درصد دانست و ادامه داد: جابجایی مسافر با اتوبوس‌های برون شهری کرمانشاه ۱۸ درصد و جابجایی توسط خودرو‌های سواری ۱۰ درصد نسبت به پارسال رشد داشته است.

او از فعالیت ۹۲۰ دستگاه خودرو سواری، ۸۴۱ دستگاه مینی‌بوس و ۱۹۲ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل برون شهری کرمانشاه خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.