رئیس دفتر سیاسی حماس در دیدار با وزیر امور خارجه قطر در خصوص مسئله فلسطین و نبرد شمشیر قدس گفتگو کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سما، «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بعد از ظهر امروز چهارشنبه با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی»، وزیر امور خارجه قطر در دوحه، پایتخت این کشور دیدار و در خصوص مسئله فلسطین و نبرد «سیف القدس» گفتگو کرد.

بر اساس گزارش دفتر سیاسی حماس، هنیه و آل ثانی در خصوص مسئله فلسطین و اتفاقات رخ داده بعد از نبرد شمشیر قدس گفتگو کردند و اسماعیل هنیه از مواضع «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر (درباره فلسطین) تشکر و درباره تحریم و محاصره قطر و اقدامات مربوط به این مسائل با وزیر خارجه قطر رایزنی کردند.

در این نشست مشترک «خلیل الحیه»، نائب رئیس دفتر حماس در غزه و «طاهر النونو»، مشاوره رسانه‌ای رئیس جنبش حماس نیز شرکت کرده بودند.

پیشتر هیئتی از شورای توسعه و روابط بین‌الملل ژنو با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در استانبول ترکیه دیدار کرد. این هیئت متشکل از نور حیاتی السقاف، رئیس شورای توسعه و روابط بین‌الملل ژنو، انور الغربی، دبیرکل و علی قیزه، نماینده این شورا در تونس بود.

هنیه در این دیدار بر اهمیت پیگرد قانونی سران جنایتکار رژیم صهیونیستی در دادگاه‌های بین‌المللی تاکید کرد و خواستار ارائه مجدد گزارش گلدستون با توجه به اهمیت ویژه آن شد و اعلام کرد که رژیم صهیونیستی دست به جنایات هدفمند و بی‌وقفه علیه عدالت و انسانیت می‌زند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار