معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج گفت: فصلنامه علمی تخصصی توسعه و آینده پژوهی با محوریت "سنندج شهر خلاق موسیقی" تابستان امسال منتشر می‌شود.

 گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سرکوت نجفی معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج اظهار کرد: فصلنامه علمی تخصصی توسعه و آینده پژوهی به صاحب امتیازی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان با هدف گردآوری مطالب علمی، پژوهشی در راستای ایجاد ظرفیت‌های علمی برای ارتقاء شاخص‌های کلان اقتصادی، افزایش بهره‌وری و توسعه پایدار و استفاده از پتانسیل‌های محلی و انعکاس دیدگاه‌های صاحبنظران و متخصصان منتشر می‌شود.

او گفت: فصلنامه علمی تخصصی توسعه و آینده پژوهی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان در فصل تابستان و با محوریت "سنندج شهر خلاق موسیقی" منتشر خواهد شد.

نجفی به همین منظور از مدیران، کارشناسان و صاحبنظران این حوزه برای مشارکت در تولید محتوای این شماره از فصلنامه دعوت به همکاری نمود.

او تصریح کرد: صاحبنظران در این زمینه باید مقالات علمی و گزارش‌های پژوهشی به همراه مشخصات، تصویر نویسنده اصلی و عنوان مقاله را مطابق با فرمت آن در قالب فایل word به مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریتو برنامه‌ریزی به آدرس پست الکترونیک Research.kurdistan@mporg.ir ارسال شود.

نجفی تاکید کرد: محور‌های پیشنهادی جهت تولید محتوای شماره فصل تابستان این فصلنامه شامل: خلاقیت و توسعه، برندسازی در برنامه شهر‌های خلاق یونسکو، مدیریت نتیجه محور و دیدگاه جدید توسعه، شهر‌های خلاق و توسعه ارتباطات بین المللی و شهر‌های خلاق و دگرگونی در حکمرانی شهری است.

او خاطرنشان کرد: تنگنا‌های ساختاری در برابر برنامه شهر‌های خلاق در کشور، دیده‌بانی و نظارت در برنامه شهر‌های خلاق، شهر خلاق (فرصت‌ها و تهدیدها) و سنندج و اصفهان، رشت و بندرعباس (شهر‌های خلاق ایرانی) و سلیمانیه (اقلیم کردستان عراق)، راهکار‌های همکاری و توسعه ارتباطات از دیگر محور‌های ارتباطی جهت تولید محتوا در فصلنامه بعدی است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج تاکید کرد: دفتر تحریریه مجله آماده دریافت مقالات و مطالب علمی مرتبط تا تاریخ ۲۴ مرداد ماه سال جاری است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.