معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: دولت برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان ۲۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان کشور پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با اشاره به حمایت ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار داشت: دولت برای حمایت از این بخش ۲۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان کشور پرداخت کرد.

او افزود: این میزان تسهیلات از سوی بانک‌های عامل در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفته است و هم‌اکنون برای تسهیلات بانکی به شرکت‌های دانش‌بنیان محدودیتی وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


ستاری اضافه کرد: خوشبختانه همکاری بانک‌های عامل در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان کشور مطلوب و قابل قبول است.

او ادامه داد: توسعه اکوسیستم و زیست‌بوم فناوری استان‌های کشور از مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به شمار می‌رود و در این راستا شرکت‌های دانش‌بنیان جدید و توسعه پارک‌های علم و فناوری در سطح کشور مورد توجه قرار دارد.

ستاری گفت: چهارمحال و بختیاری جزو استان‌هایی است که اکنون زیرساخت‌های مطلوبی در حوزه علم و فناوری دارد و برای توسعه زیرساخت‌ها و کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک‌ها و حمایت‌های جدی در دستور کار است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار