مرکز نوآوری صنعتی شماره ۲ پارک علم وفناوری چهارمحال و بختیاری امروز سه شنبه با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امروز سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ مرکز نوآوری صنعتی شماره ۲ پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در محل شهرک صنعتی شهرکرد افتتاح شد.

اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح این مرکز گفت: برای راه‌اندازی مرکز نوآوری صنعتی شماره ۲ این پارک ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی هزینه شد.


بیشتر بخوانید


او افزود: از این مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری و ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات این پارک اختصاص یافت.

پیرعلی اضافه کرد: با راه‌اندازی مرکز نوآوری صنعتی شماره ۲ پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری هشت شرکت به صورت ثابت و ۲ شرکت به‌طور متغیر در این محل استقرار یافتند و فعالیت خود را آغاز کردند.

او ادامه داد: عملیات اجرایی بازسازی مرکز نوآوری صنعتی شماره ۲ پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در محل شهرک صنعتی شهرکرد از پارسال آغاز شد و ابتدای امسال به پایان رسید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار