راهیابی ۱۲ ایده برتر از شهرکرد به دومین مسابقه ملی ایده شو دامپزشکی

۱۲ ایده برتر از شهرکرد به به مرحله نهایی دومین مسابقه ملی ایده شو دامپزشکی راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمد حقانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از انتخاب ۱۲ ایده برتر توسط داوران و راهیابی به مرحله نهایی مسابقات دام تاپ ۲ خبر داد.

او اضافه کرد: پس از داوری ۶۰ ایده ارسال شده به دبیرخانه مسابقات با پایان یافتن مهلت ارسال و داوری مقدماتی، ۱۲ ایده برای ارائه و داوری نهایی انتخاب شدند.

حقانی افزود: دومین مسابقه ملی ایده شو دامپزشکی با همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های شهرکرد، شهر قدس و کازرون و با همکاری پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری، مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه شهرکرد، گروه جهادی فانوس، اداره کل دامپزشکی استان و سازمان نظام دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری ۲۰ اسفند به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد اضافه کرد: این ایده‌ها در پنج محور تغذیه اقتصادی و بهره‌وری بالا، مدیریت و کسب‌وکار دیجیتال در دامپزشکی، داور درمانی و درمان‌های بومی در دامپزشکی، چالش‌ها و راهکار‌های موجود در قوانین حاکم بر دامپزشکی و مکانیزاسیون هوشمندسازی سیستم‌های پرورش دام و آبزیان به دبیرخانه ارسال شدند.

حقانی عنوان کرد: دومین مسابقه ملی دامپزشکی به‌دلیل محدودیت‌ها و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ۲۰ اسفند به صورت مجازی و در بستر اینستاگرام برگزار و برترین‌های این دوره با رأی داوران و تماشاگران معرفی می‌شوند.

او یادآور شد: بیمارستان دامپزشکی آرین، شرکت رادین صنعت رایان، شرکت کیمیاگران تغذیه، شرکت به مالت، شتاب‌دهنده جهت و جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری اسپانسر‌های این رویداد خواهند بود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود
آخرین اخبار