مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی از افتتاح ۶ مرکز جوار کارگاهی در ۴ شهرستان استان در هفته آینده خبر داد.

عرب مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مراکز جوار کارگاهی با هدف توسعه منابع انسانی، بهره وری کارگاهی و کمک به قیمت تمام شده و کیفیت محصولات و خدمات واحد‌های تولیدی به بهره برداری می‌رسد.

او با اشاره به اینکه مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی با ۴ محور برنامه‌های خود را در دستور کار قرار داده است افزود: ۶ مرکز جوار کارگاهی در شهرستان‌های بیرجند، نهبندان، فردوس و قاین در هفته آینده  افتتاح می شود.

عرب ایجاد تفاهم نامه همکاری با دستگاه‌های اجرایی را یکی دیگر از اقدامات فنی و حرفه‌ای در جهت گسترش فرهنگ مهارت آموزی دانست و بیان کرد: در این راستا تلاش می‌شود از ظرفیت دستگاه‌های مختلف بهره‌مند شویم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه توسعه مهارت آموزی در راستای تحقق عدالت اجتماعی یکی دیگر از برنامه‌های فنی و حرفه‌ای در طول سال است تصریح کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای سازمانی بزرگ است و وسعت برنامه‌های فنی و حرفه‌ای در ۱۸بخش مانند مراکز ثابت، پادگان ها، شاغلین بنگاه‌های اقتصادی، دانشجویان، زندانیان، آسیب دیدگان اجتماعی، روستاییان، عشایر و زنان می‌باشد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.