فرمانده انتظامی الیگودرز گفت : طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با متخلفان در این شهرستان به اجرا در آمد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، عباس محمدی، فرمانده انتظامی الیگودرز اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با متخلفان و نقاط جرم‌خیز و برخورد با متخلفان و عرضه کنندگان مواد و مبارزه با قاچاق کالا در سطح حوزه استحفاظی با بهره گیری از توان صف و ستاد به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: در اجرای این طرح ۶ سارق اماکن و سارق محتویات خودرو و سارق کابل برق و علائم جاده ای، ۷ خرده فروش دستگیر و دستگیری ۲ مجلوب و کشف یک کیلو و ۶۶۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی و ۴ حقه وافور، ترازوی دیجیتال و کشف یک دستگاه خودروی سرقتی کشف شد.
فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: همچنین کشف مقادیری سلاح و مهمات و جمع آوری ۸ معتاد متجاهر و توقیف ۱۶ دستگاه خودرو و ۶ دستگاه موتورسیکلت از دیگر نتایج این طرح بوده است.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در ادامه با توقیف یک دستگاه نیسان ۷۹۹ کیلو گرم داروی طیور به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال کشف و یک دستگاه موتور سوزوکی ۴۰۰cc غیر مجاز به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال نیز کشف شد.
 محمدی ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان و رضایتمندی آنان از اجرای این طرح گفت: پلیس با اقتدار تمام برای تحقق جامعه‌ای سالم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.