افشین فرزام گفت: ملایی تا اینجا کار بزرگی انجام داده است و برای رفتن به فینال A رقابت‌های قایقرانی کار بسیار سختی را پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین فرزام سرمربی تیم ملی قایقرانی ایران، درباره صعود نازنین ملایی به مرحله نیمه نهایی رویینگ تک نفره زنان المپیک توکیو، گفت: اتفاق خیلی بزرگی افتاد؛ همه تلاش ما این بود تا در این دوره المپیک به فینال C مسابقات راه پیدا کنیم و رنک ایران در این رشته را ارتقا بدهیم؛ اما اتفاقات بهتری رقم خورد.

وی افزود: با توجه به تغییرات تکنیکی و تاکنیکی و آنالیز رقبا، تونستیم پله پله تا این مرحله پیش برویم. صعود ملایی به نیمه نهایی رویینگ تک نفره المپیک کار بسیار سختی بود. در مسابقه امروز پاروزنان قهرمانی از مکزیک، نامیبیا و اروپا حضور داشتند. خدا را شکر که توانستیم آبروی ایران و قاره آسیا را حفظ کنیم و نام کشورمان را بیش از پیش بر سر زبان ها بیندازیم. ملایی الان در میان دوارده قایقران برتر المپیک قرار دارد.

فرزام تاکید کرد: ملایی تا اینجا هم کار بزرگی انجام داده است. امروز و فردا تمرینات ریکاوری داریم و تمام تلاشمان را برای ایران و افتخارآفرینی برای آن انجام خواهیم داد. برای رفتن به فینال A رقابت های قایقرانی کار بسیار سخت خواهد بود. همه تلاش خود را خواهیم کرد؛ امیدوارم بتوانیم بین ده نفر برتر دنیا باشیم. 

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار