رئیس فدراسیون قایقرانی درباره صعود نازنین ملایی به دیدار نیمه نهایی مسابقات المپیک توضیحاتی را بیان کرد.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صعود نازنین ملایی ملی پوش روئینگ کشورمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات المپیک اظهار داشت: تیم ملی قایقرانی کشورمان در ادوار مختلف المپیک رتبه‌ای بهتر از مرحله D نداشته است.

او بیان کرد: رسیدن به فینال C المپیک آرزوی ما بود. در برنامه ریزی که داشتیم رسیدن ملایی به فینال C را قطعی می دانستیم و نیم نگاهی هم به فینال A و B داشتیم. کار سخت است و رسیدن به فینال A و B برای ما آرزو بود که خدا را شکر امروز این آرزو به واقعیت تبدیل شد. خدا را شکر نازنین ملایی برای اولین بار توانست جهش خارق العاده‌ای داشته باشد.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره اینکه بازی بعدی ملایی چه زمانی برگزار خواهد شد بیان داشت: هنوز زمان بازی‌های نیمه نهایی مشخص نشده است. گروه‌های بازنده باید بازی‌های خودشان را برای رسیدن به فینال D - E - J - F برگزار کنند، به همین دلیل پیش بینی من این است که بازی‌های نیمه نهایی چهارشنبه برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


سهرابیان درباره آخرین وضعیت آسیب دیدگی دست نازنین ملایی گفت: بعد از رسیدن به پایان خط اسپاسم دست ملایی آنقدر شدید بود که کادر پزشکی مجبور شد خودش را بالای سر او برساند. دکتر لشگری از صبح همراه نازنین ملایی بود و تا قبل از شروع مسابقه مشغول درمان اسپاسم دست او بود. در هر صورت امیدوارم نازنین ملایی در بازی بعدی انرژی لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار