تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی در حالی امروز با هم بازی می‌کنند که این دیدار فاقد حساسیت جدولی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دو تیم استقلال و نساجی از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، ساعت ۲۱:۱۵ امروز یکشنبه ۳ مرداد در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف هم می‌روند که این دیدار فاقد حساسیت‌های جدولی است و هر دو تیم صرفاً به جهت کسب نتیجه‌ای خوب با هم دیدار می‌کنند.

هفته بیست و هشتم این رقابت‌ها در حالی به پایان رسید که تیم نساجی بعد از پیروزی با ارزش خارج از خانه مقابل ذوب آهن توانست بقای خود در لیگ برتر را مسجل کرده و مازنی‌ها در اصفهان جشن بقا را گرفتند.

در پایان این هفته تکلیف استقلال هم مشخص شد. آن‌ها که رده سومی جدول شان پیش از این قطعی شده بود، با اینکه نفت مسجد سلیمان را در تهران شکست دادند، اما با توجه به پیروزی‌های پرسپولیس و سپاهان در تبریز و مشهد برابر ماشین سازی و پدیده، از رسیدن به یکی از دو مقام قهرمانی و نایب قهرمانی هم ناامید شدند.

آبی پوشان تهران و سرخ پوشان مازندران در حالی در هفته بیست و نهم به مصاف هم خواهند رفت که امتیازات این بازی تاثیر چندانی در شرایط شان در این فصل ندارد و تنها انگیزه شان از پیروزی در این بازی، عملکرد بهتر است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار