رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف ۴۴۷ راس دام قاچاق در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، اسماعیل‌ زاده رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت : در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق دام زنده، ماموران پلیس امنیت اقتصادی زنجان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در اتوبان زنجان – قزوین هشت دستگاه خودرو را برای بررسی متوقف کردند.


او ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۱۸ رأس گوسفند و ۲۹ راس گوساله بدون پروانه بهداشتی و قاچاق کشف و هشت متهم را دستگیر کردند.


اسماعیل زاده اعلام کرد: ارزش احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان، بیش از ۱۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان همچنین از توقیف خودروی حامل ۸۵ راس دام فاقد مجوز حمل در ابهر خبر داد و افزود: در راستای مقابله با قاچاق احشام و در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابه‌جایی غیرقانونی دام در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.


وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه خودروی کامیونت "ایسوزو" حامل احشام مشکوک شده و آن را برای بررسی دقیق‌تر متوقف کردند.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از عزم جدی پلیس در برخورد و مقابله با قاچاق کالا و ارز خبر داد و افزود: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و در راستای تحقق شعار سال با عوامل و مخلان در امنیت اقتصادی برابر قانون رفتار خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.