موحد بر سنجش منصفانه و رعایت انصاف در اجرای طرح بازرسی از دفاتر شعب قضایی و بررسی عملکرد کارکنان اداری دادگستری استان کرمان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  یدالله موحد،رییس کل دادگستری استان کرمان در نشست با بازرسین طرح بازرسی از دفاتر شعب قضایی و بررسی عملکرد کارکنان اداری دادگستری استان کرمان گفت: داوری یکی از دشوارترین کار‌های بشر است و زمانی که در این راستا انسان‌ها مورد سنجش و قضاوت قرار می‌گیرند، اهمیت کار افزایش یافته و لزوم رعایت انصاف و عدالت به صورت ویژه تری مد نظر قرار می‌گیرد.

او با اشاره به انتخاب افراد کارآمد، مسلط و باتجربه به منظور اجرای طرح بازرسی از دفاتر شعب قضایی و بررسی عملکرد کارکنان اداری دادگستری استان کرمان عنوان کرد: در این طرح بسیار مفید و موثر، عملکرد و رفتار کارکنان به منظور حصول نتایج بهتر در خدمات رسانی قضایی به جامعه مورد سنجش قرار می‌گیرد.

نماینده عالی دستگاه قضایی در استان کرمان عنوان کرد: طرح بازرسی از دفاتر شعب قضایی و بررسی عملکرد کارکنان اداری دادگستری استان کرمان با هدف کاربینی، کارسنجی و نیازسنجی اجرایی شد تا بر اساس نتایج اجرای این طرح و شناخت توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود برنامه ریزی‌های لازم برای ادامه فعالیت‌ها صورت گیرد.

موحد بر سنجش منصفانه و رعایت انصاف در اجرای طرح بازرسی از دفاتر شعب قضایی و بررسی عملکرد کارکنان اداری دادگستری استان کرمان تاکید کرد و ادامه داد: نتایج این کار در آینده شغلی همکاران بسیار تاثیرگذار است و از این رو لازم است که همواره بر اساس انصاف و عدالت اقدام شود.

او گفت: در طرح بازرسی از دفاتر شعب قضایی و بررسی عملکرد کارکنان اداری دادگستری استان کرمان مواردی که مستقیما با حقوق مردم ارتباط دارد، باید به صورت دقیق مورد سنجش قرار گیرد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان نیز گفت: طرح بازرسی از دفاتر شعب قضایی و بررسی عملکرد کارکنان اداری دادگستری استان کرمان در قالب ۲۸ محور اجرایی می‌شود.

محمدباقر اسلامی افزود: طرح بازرسی از دفاتر شعب قضایی و بررسی عملکرد کارکنان اداری دادگستری استان کرمان بر اساس اسنادبالادستی از جمله ماده ۱۵ قانون ارتقای سلامت اداری، ماده ۲۳ حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی و ماده ۹۱ قانون خدمات کشوری اجرایی شده است.

او به اهداف این طرح نیز اشاره و بیان کرد: نظارت بر رفتار و عملکرد همکاران، افزایش رضایت مندی مراجعان و شناسایی نقاط قوت و ضعف اقدامات از جمله اهداف طرح بازرسی از دفاتر شعب قضایی و بررسی عملکرد کارکنان اداری دادگستری استان کرمان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار