یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان با صدور پیامی، شهادت سه تن از ماموران نیروی انتظامی در کهنوج را تسلیت و تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد،  رئیس کل دادگستری استان کرمان در پی شهادت سه تن از ماموران انتظامی در شهرستان کهنوج با صدور پیامی شهادت این بزرگواران را تبریک و تسلیت گفت. 

متن پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

شهادت به عنوان سرچشمه فیض الهی، نگرشی والا است که خونی جوشان و پرخروش را در جان زمان جریان می‌دهد که ره آورد آن آرامش و آسایش برای جامعه‌ای است که فرزندان صالح و مجاهدان فی سبیل الله آن با تمام توان در جبهه مقاومت و مردانگی ایستاده اند و لحظه‌ای لباس رزم از تن برون نمی‌کنند.

کرمان به اقتضای شرایط جغرافیایی و استراتژیک خود همواره خط مقدم مقابله با تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی بوده و هزینه‌های سنگینی متحمل شده و شهدای گرانقدری برای امنیت کشور تقدیم کرده است.

سبزپوشان نیروی انتظامی در این استان در کنار سایر نیرو‌های مسلح، همواره آماده مقابله با مافیای سوداگران مرگ بوده و هستند و در این مسیر موفقیت‌های بی شماری را نیز کسب کرده‌اند.

شهادت سه تن از ماموران انتظامی استان در شهرستان کهنوج در پی درگیری با قاچاقچیان مسلح، گواهی بر این موضوع است که استان کرمان با تمام توان، نیروی انسانی و امکانات خود، خط مقدم مبارزه با مواد مخدر را تشکیل داده و اجازه ورود این مواد به استان‌های مرکزی، شرقی و سایر نقاط کشور و دنیا را نمی‌دهد.

در این مجال ضمن تبریک شهادت سه تن از غیور مردان نیروی انتظامی در کهنوج در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر اعلام می‌دارد که دستگاه قضایی استان با جدیت و قاطعیت با عاملان و مسببان این جنایت برخوردی عبرت آموز خواهد کرد.

در ادامه شهادت این بزرگواران رشید اسلام را به محضر فرمانده کل قوا، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، فرماندهی انتظامی استان و مردم استان کرمان تسلیت عرض کرده و علو درجات را برای این شهدای گرانقدر از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

یدالله موحد
رئیس کل دادگستری استان کرمان

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار