شهرداری اصفهان ناوگان موتوری و خودرویی پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان را با در اختیار قرار دادن ۸۳ دستگاه خودروی سواری ، ون ، موتور سیکلت و دوچرخه ارتقا داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مراسم رونمایی از تجهیز ناوگان خودرویی و موتوری پلیس راهنمایی و رانندگی کلانشهر اصفهان امروز برگزار شد.

قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان امروز در مراسم رونمایی از تجهیز ناوگان خودرویی و موتوری پلیس راهنمایی و رانندگی کلانشهر اصفهان گفت: شهرداری اصفهان با در اختیار قراردادن ۱۶ دستگاه خودروی ۲۰۷، ۲۲ دستگاه موتورسیکلت و ۴۰ دستگاه دوچرخه ناوگان پلیس راهنمایی و رانندگی کلانشهر اصفهان را تجهیز کرد.

او همچنین به تجهیز و خرید پنج دستگاه خودروی وَن برای افراد دارای معلولیت و نیز افتتاح ساختمان جدید مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان اشاره کرد و افزود: مدیریت شهری اصفهان احترام خاصی برای همه نیرو‌های فعال در پلیس راهور این کلانشهر قائل است.

نوروزی بیان کرد: تجهیز پلیس راهور به دوچرخه و نیز تردد بسیاری از شهروندان در سطح شهر با دوچرخه حاکی از تلاش همه برای مقابله با آلودگی هوا و کاهش ترافیک شهری است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: تجهیز ناوگان پلیس راهنمایی و رانندگی کلانشهر اصفهان همکاری ۲ نهاد برای ایجاد فرهنگ مهم کاهش ترافیک و آلودگی هوا و ساختن شهری ایمن و شایسته برای همه شهروندان است.

او اظهارکرد: مدیریت شهری اصفهان به این درک رسیده است که پلیس به عنوان مظهر مدیریت بر حمل و نقل و نظم‌دهی به شهر می‌تواند برای شهروندان آسایش و آرامش به همراه آورد.

نوروزی خاطرنشان کرد: نیرو‌های پلیس راهور همواره در سرما و گرما در سطح شهر برای ایجاد نظم و کنترل ترافیک تلاش می‌کنند که این خود نشانه‌ای از ایثار و همت جدی آنان برای تردد بی دغدغه شهروندان در شهر است.

او ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی کلانشهر اصفهان در مدیریت شهری نقش بسزایی دارد و ما امروز قول می‌دهیم که پشتیبانی از پلیس راهور و تجهیز آن‌ها یک امر متداول در شهرداری اصفهان شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.