شهردار منطقه سه اصفهان گفت: از آنجا که خیابان سپه در مرکز شهر واقع است، موانع تأسیسات و میراث فرهنگی کار پیاده راه سازی را به تأخیر انداخته است.

حسین کارگر شهردار منطقه سه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: در ادامه سنگ فرش شدن گذر فرهنگی چهارباغ و میدان امام حسین (ع)، پیاده راه سازی خیابان سپه آغاز شد که این پروژه به علت قرار داشتن در محل دولت خانه صفویه و مرکز شهر، حساسیت‌های زیادی را به وجود آورد.

او درباره تاخیر در اتمام پروژه افزود: متوقف شدن این طرح در برخی روز‌ها عواملی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به جا به جایی تأسیسات توسط اداره‌های آب، برق، گاز و مخابرات اشاره کرد همچنین مجاورت این خیابان با چهل‌ستون ضرورت حضور کارشناسان میراث فرهنگی را به همراه داشته است.

شهردار منطقه سه اصفهان درباره پیشرفت کار این پروژه عنوان کرد: بخش عمده‌ای از کار به پایان رسیده و پیاده رو‌های شمال و جنوب تقریبا آماده هستند، صرفا سنگ فرش خیابان هنوز در حال اجراست که آن هم به علت تأسیساتی و حفر کانال آب زمان برده است.

کارگر اضافه کرد: نکته سودمند برای کسبه در این طرح، فراهم شدن انتقال انشعاب آب برای مغازه‌های فاقد دسترسی به این موضوع است.

او عنوان کرد: تمام پروژه‌های عمرانی مشکلات و دردسر‌هایی را برای همسایگان شان به وجود می‌آورند که طرح سنگ فرش شدن خیابان سپه نیز از این قائده مستثنا نیست، اما حق را کاملا به مردم و کسبه می‌دهیم و به همین علت، آب پاشی و نظافت، برای رفع گرد و خاک انجام می‌شود.

شهردار منطقه سه اصفهان افزود: در صورت بروز هر گونه خسارت برای کسبه پیمانکار ملزم به پرداخت است، اما تاکنون گزارشی از این مورد به دست ما نرسیده است، کسبه‌ای که احیانا مغازه هایشان دچار آسیب شده است حتما به بخش عمرانی شهرداری این منطقه در خیابان کمال مراجعه کنند.

کارگر در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز و گرانقدر توجه داشته باشند که با داشتن اندکی صبر، در آینده این پیاده راه آرامش خاطر و راحتی زیادی را برایشان فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار