سرهنگ جمالی از شناسایی عامل انتشار تصاویر غیر اخلاقی در بستر شبکه‌های اجتماعی در ایلام خبر داد.

سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در پی وصول یک فقره مرجوعه قضایی مبنی بر انتشار تصاویر غیراخلاقی، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او افزود: پس از حضور شاکی و اخذ اظهارات وی پرونده تشکیل و با بررسی مستندات و انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، کاربر منتشر کننده مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی در اداره پلیس حضور یافت.

رئیس پلیس فتا استان ایلام ادامه داد: در بررسی اولیه کارشناسان پلیس مشخص شد یکی از ادمین‌های یک کانال تلگرامی در جهت افزایش تعداد اعضا، اقدام به نشر تصاویر غیراخلاقی کرده است.

او به ادمین‌ها و مدیران گروه‌ها توصیه کرد: با مراقبت از محتوای کانال‌ها و گروه‌های خود از انتشار موارد غیراخلاقی که یکی از معضلات اصلی در شبکه‌های اجتماعی است و تاثیر زیادی در بنیان خانواده و سلامت روانی جوانان دارد پیشگیری کنند، زیرا می‌بایست در خصوص محتوای منتشر شده در کانال‌ها و گروه‌های خود پاسخگو باشند.

سرهنگ جمالی از عموم شهروندان درخواست کرد: هرگونه موارد سوءاستفاده در فضای مجازی را با مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir به کارشناسان ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: فضای مجازی ، پلیس فتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.