بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار دربی استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

میثم بائو، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار دربی تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس، گفت: ۲ تیم در شرایط خوبی هستند. پرسپولیس به ثبات شخصیتی خوبی رسیده است. استقلال از لحاظ مهره، باکیفیت‌تر از پرسپولیس است. پرسپولیس روند ایده آلی را طی کرده است. دربی دیدار غیر قابل پیش بینی است، اما می‌توانیم به دور از حواشی، از دیدن آن لذت ببریم.

او در مورد این که کفه ترازو در این دیدار به نفع کدام تیم خواهد بود، اظهار کرد: از کوچک‌ترین موقعیت‌ها در دربی باید استفاده کرد. این دیدار بیشتر درگیرانه است و ۲ تیم قصد دارند که شکست نخورند. هر تیمی که تمرکز و اعتماد به نفس بالاتری داشته باشد، می‌تواند با برد زمین مسابقه را ترک کند. دیدار فردا شب، تک بازی است و حساسیت زیادی دارد.

گل محمدی با تجربه‌تر است، اما مجیدی هم انگیزه‌های خاص خودش را دارد

بائو در خصوص ارزیابی خود از تقابل مجدد مربیان ۲ تیم گفت: هم مجیدی و هم گل محمدی، مربیان جوانی هستند و تیم‌های خوبی ساخته اند. این دیدار، می‌تواند پله ترقی برای هر ۲ مربی باشد. برد در دیدار فردا، ممکن است میزان محبوبیت مجیدی یا گل محمدی را نزد هوادارانشان، بیشتر کند. هر ۲ مربی باید تمرکز بالایی داشته باشند. تقابل سختی در پیش است. گل محمدی باتجربه‌تر است، اما مجیدی هم انگیزه‌های زیادی برای این دیدار دارد.

او در مورد این که چقدر نبود تماشاگران می‌تواند در روند بازی ۲ تیم تاثیرگذار باشد، گفت: معتقدم که نبود تماشاگر تاثیری زیادی در روند بازی نخواهد گذاشت. ۲ تیم می‌توانند بدون استرس، دستورات تاکتیکی کادر فنی را در زمین مسابقه پیاده کنند. می‌توانیم شاهد فوتبال تماشاگر پسندی باشیم. اگر تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند، فشار حاکم بر سکو‌ها باعث می‌شد بازیکنان نتوانند به خوبی خود را نشان دهند. نبود تماشاگران، بار فنی بازی را بهتر و تندتر می‌کند.

بازیکن اسبق استقلال در مورد نقاط ضعف و قوت ۲ تیم اظهار کرد: نقطه قوت استقلال در خط حمله اش است. سرخ پوشان هم در خط دفاع مستحکم هستند و نقطه قوتشان همین است. خط حمله پرسپولیس هم کیفیت بالایی دارد و ترابی می‌تواند برگ برنده آن‌ها باشد. استقلال باید در خط دفاع خود، کمی منسجم‌تر باشد تا به موفقیت‌های بهتری دست پیدا کند.

او درباره این که باخت در این دیدار به ضرر کدام تیم است، گفت: باخت در این دیدار، در روحیه پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر تاثیر بیشتری می‌گذارد. معتقدم در ۹۰ دقیقه، مسابقه تمام می‌شود و کار به وقت‌های اضافه کشیده نمی‌شود. پیش بینی می‌کنم استقلال ۲ بر یک پرسپولیس را شکست می‌دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۲۴ تير ۱۴۰۰
ایشالاه
آخرین اخبار