مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی این تیم مقابل استقلال در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از دیدار این تیم مقابل استقلال در جام حذفی اظهار داشت: انگلیسی‌ها می‌گویند که فوتبال مرگ و زندگی است، اما نگاه ما این طور نیست. فوتبال شیرینی‌ها و زیبایی‌های خودش را دارد و نگاه ما همیشه به گونه‌ای بوده که رفتار قابل احترامی داشته باشیم، زیرا در باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس کار می‌کنیم. در پرسپولیس یاد گرفتیم به رقیبان احترام بگذاریم.  

مطهری گفت: استقلال تیم قابل احترامی است و می‌دانیم که همیشه میان این ۲ تیم رقابت بوده، اما خوب است که این رقابت جوانمردانه باشد و اتفاقات خوب رخ دهد تا هواداران لذت ببرند. تیمی که قهرمان لیگ برتر شده و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده، تمرکزش روی فوتبال است و به همین دلیل بود که ما قهرمان لیگ برتر و سوپرجام شدیم و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم. تمرکز تیم ما همیشه روی فوتبال است و دوست داریم کار خودمان را انجام دهیم. فردا بازی سختی داریم. بازیکنان ما کار‌های بزرگی کردند. در بسیاری از بازی‌ها ما ترکیب کامل خودمان را در اختیار نداشتیم.  

او افزود: تیم ما نشان داده که به معنای واقعی تیم است و این موضوع را بار‌ها نشان داده ایم. در پرسپولیس همه تلاش می‌کنند جور یکدیگر را بکشند. دربی یک بازی ویژه است و ما می‌خواهیم فردا با ارائه نمایشی قابل احترام، برد را تقدیم هواداران کنیم. همیشه اتحاد خود را حفظ و تمام مشکلات را به خاطر بازی فردا فراموش می‌کنیم. اصلا حق نداریم درباره مشکلات حرف بزنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا بازی خیلی سختی داریم، اما استقلال را به خوبی آنالیز کرده ایم و امروز هم آخرین جلسه آنالیز استقلال را برگزار می‌کنیم. سعی می‌کنیم نکات تاکتیکی را به خوبی در زمین اجرا کنیم. صحبت کادرفنی پرسپولیس همیشه ارائه فوتبال قابل احترام و دیکته کردن تاکتیک تیم به حریف است. امیدوارم بتوانیم خیلی منطقی بازی را کنترل کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم. نمی‌خواهم به نکات فنی ریز تری اشاره کنم.  

او در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس برای بازی فردا شگفتانه‌ای دارد، گفت: متوجه نمی‌شوم منظور از شگفتانه چه چیزی است، اما ما همیشه تلاش کرده ایم تا فوتبال کلاسیک و رو به جلویی ارائه کنیم.


بیشتر بخوانید


مطهری درباره حواشی اخیر باشگاه پرسپولی گفت: امثال ما که در باشگاه‌های بزرگی مانند پرسپولیس و استقلال باید بدانیم که کجا کار می‌کنیم. متاسفانه برخی از آقایان از ادبیات سخیفی استفاده می‌کنند که خوب نیست و خوراک بدی را به جامعه و جوانان می‌دهند. به نظر من همیشه باید در آرامش کارمان را انجام دهیم. مربیان، بازیکنان و مدیرانی که در پرسپولیس و استقلال کار می‌کنند، وظیفه خطیری دارند و باید با احترام صحبت کنند و الگو‌های خوبی برای جوانان باشند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص غایبان این تیم برای بازی فردا گفت: کمال کامیابی نیا قطعا به بازی فردا نمی‌رسد. تکلیف عیسی آل کثیر هنوز مشخص نیست و باید ببینیم تا فردا چه اتفاقی رخ می دهد، زیرا هر ۲۴ ساعت یک بار وضعیت همسترینگ او تغییر می‌کند و نمی‌توانم ۱۰۰ درصد درباره بودن یا نبودن او حرف بزنم. سید جلال هم کمی درد دارد و باید ببینیم تا فردا کادرپزشکی چه توصیه‌ای می‌کند.  

او درباره قضاوت فغانی در دربی ۹۶ گفت: دربی بازی ویژه و بزرگی است و فغانی هم بار‌ها نشان داده که داور بزرگی است. همیشه شجاعت سرلوحه کار این داور بوده است. همیشه وقتی می‌خواستم مثالی بزنم، می‌گفتم که داوران ما باید مانند فغانی شجاعت داشته باشند. فغانی با شجاعتی که دارد توانسته پیشرفت کند. برای او فرقی نمی‌کند بازی چه تیمی را سوت می‌زند. اصلا نیازی نیست که درباره فغانی و تیم او صحبت کنم. او داور بزرگی است و امیدوارم فردا قضاوت خوبی داشته باشد.  

مطهری درباره فشار‌هایی که در هفته‌های گذشته روی گل محمدی بود گفت: شما هر چقدر بالاتر می‌آیید و در سطح بالاتری بازی یا مربیگری می‌کنید، باید بپذیرید که فشار‌ها بیشتر می‌شود. کسانی برنده هستند که زیر فشار‌ها خم نشوند و بتوانند فشار‌ها را تحمل کنند. طبیعی است که وقتی در پرسپولیس کار می‌کنید، فشار زیادی را حس می‌کنید، اما باید فشار‌ها را مدیریت کنید. ما مشکلی از این بابت نداریم. این نکته را در ابتدای صحبت های خود گفتم که تیمی که به قهرمانی لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رسد، تمرکزش کاملا روی فوتبال است و هیچ چیزی نمی‌تواند تمرکز ما را به هم بزند. این صحبت من می‌تواند پیامی برای تمامی اهالی فوتبال باشد.  

او در پاسخ به این سوال که رادوشوویچ در بازی فردا در لیست پرسپولیس خواهد بود گفت: رادو روز گذشته به ایران رسید و امروز باید تمرین کند. سپس کادرفنی درباره حضور او در لیست تیم برای دربی تصمیم گیری می‌کند. رادو باید شرایط ما و باشگاه را درک کند. تعهد باشگاه و بازیکن به یکدیگر ۲ طرفه است و طرفین باید به تعهدات‌ خود پایبند باشند. انشاالله تصمیم خیلی خوبی می‌گیریم و مشکلی از این بابت نداریم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۳ تير ۱۴۰۰
تو، یحیی ، افشین و... که عددی نیستید بخواهید پیروزی براستقلال قهرمان به هوادانتان تقدیم کنید ، پیروزیهای و قهرمانی لنگیا به لطف ، اراده و دستور بابا جونتون( آقامسعود) ، آقازاده عزیزشون و با مساعدت داوران وعوامل مختلف فدراسیون تاکنون صورت گرفته و می گیرد !!!
آخرین اخبار