تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس فردا شب در نود و ششمین شهرآورد پایتخت به مصاف هم می‌روند که قرار است قضاوت این مسابقه بر عهده علیرضا فغانی باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس فردا شب (پنجشنبه) در نود و ششمین شهرآورد پایتخت به مصاف هم می‌روند که قرار است قضاوت این مسابقه بر عهده علیرضا فغانی، داور بین المللی ایران باشد.

این داور ۴۳ ساله مسابقات مهمی از جمله دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۴، دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، دیدار فینال جام باشگاه‌های جهان ۲۰۱۵، دیدار فینال فوتبال المپیک ۲۰۱۶ ریو، دیدار نیمه‌نهایی جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۱۷ و دیدار رده‌بندی جام جهانی ۲۰۱۸ را قضاوت کرد و در سال ۲۰۲۰ به عنوان بهترین داور آسیا شناخته شد.

علیرضا فغانی از سال ۲۰۰۸ وارد فهرست داوران بین‌المللی شد و در نخستین تجربه خود در جام جهانی در مصاف آلمان و مکزیک سوت زد. فغانی در شهریور ۱۳۹۸ برای زندگی و تحصیل به استرالیا رفت و داور لیگ برتر استرالیا شد.


بیشتر بخوانید


او با قضاوت در دیدار پرسپولیس و استقلال به هفتمین داوری در چند سال اخیر برای دیدار سرخابی‌ها می رسد و با رکورد محسن ترکی برابر خواهد شد.

منصوری، ابوالفضلی و زاهدی فر تیم داوری دربی ۹۶ هستند.

این دیدار فردا ساعت ۱۹:۴۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار