رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با رد شایعات مطرح شده درباره گذشتن زمان پیک طلایی واکسیناسیون کرونا توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با ابراز تعجب از شایعات مطرح شده درباره گذشتن زمان پیک طلایی واکسیناسیون کرونا، گفت:بیماری کرونا ادامه داشته و استان در پیک پنجم است و تا زمانی که وضعیت انتقال بیماری قطع نشود واکسیناسیون حتما مفید خواهد بود.

او افزود: واکسیناسیون هر چقدر که زودتر انجام شود قطعا موثر‌تر بوده و می‌تواند که از پیک‌های آینده جلوگیری کند.

دکتر موسوی به هجوم شهروندان به آن سوی مرز‌ها برای دریافت واکسن کرونا اشاره کرد و گفت: واکسن مورد نیاز در کشور تامین شده و نیاز نیست شهروندان ریسک بالای سفر در این مناطق و ماندن در صف‌های طولانی واکسیناسیون را بپذیرند.

او با بیان اینکه خوشبختانه میزان واکسن خوبی به دست ما رسیده که در حال تزریق است، افزود: بیش از ۱۵ هزار دوز واکسن دیروز به گروه‌های هدف بالای ۷۰ سال تزریق شد و تعداد اندکی در گروه باقیمانده در استان تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود:افراد باید مراقبت‌های لازم را انجام داده و با سرعت گرفتن رسیدن واکسن‌ها واکسیناسیون انجام خواهد شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار