مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از تمدید مهلت ثبت‌نام خبرنگاران برای دریافت واکسن کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمدرضا احسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: بر اساس اطلاعیه‌ای که معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرده؛ ثبت نام برای واکسیناسیون خبرنگاران از روز یکشنبه ۲۰ تیر تا پایان وقت جمعه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ امکان پذیر خواهد بود.

او افزود: علاوه بر این، امکانی فراهم شده تا پایگاه‌های خبری بدون امتیاز برای دریافت سهمیه واکسن ارزیابی و رتبه‌بندی شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه به علت تقاضای تعدادی از مدیران مسئول پایگاه‌های خبری بدون رتبه‌بندی برای دریافت سهمیه واکسن کرونا، با تدبیر معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، امکان ارزیابی و رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری که امتیاز ندارند فراهم شده، گفت: این دسته از رسانه‌ها تا پایان روز شنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ مهلت دارند نسبت به تکمیل و ارسال فرم خوداظهاری اقدام کنند.

احسانی ادامه داد: در انتهای زمان ثبت نام اولیه در پایان روز سه شنبه ۱۵ تیرماه، سامانه مسدود شده بود اما دوباره از روز یکشنبه ۲۰ تیرماه دسترسی برای ثبت مشخصات خبرنگاران در پنل اختصاصی رسانه‌ها در سامانه جامع رسانه‌های کشور باز می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.