رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان از تزریق ۵۷ هزار دز واکسن بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد خیراندیش,رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان از تزریق بیش از ۵۷ هزار دز واکسن بیماری کرونا در همدان خبر داد و اظهار کرد: از آغاز برنامه ایمن‌سازی گروه‌های هدف علیه ویروس کرونا تاکنون بیش از ۵۷ هزار دز واکسن در دو نوبت ،تزریق شده است.

او به پذیرش بیماران دارای شرایط در واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت همدان و پوشش ایثارگران در این برنامه اشاره کرد و گفت: علاوه بر آن تیم‌های سلامت به مراکز نگهداری معلولان و سالمندان زیر پوشش بهزیستی، دامپزشکی، انتقال خون، نظام پزشکی، بیمارستان‌ها و ستاد دانشگاه علوم پزشکی همدان اعزام شده‌اند و تزریق واکسن انجام شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان تصریح کرد: دو پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا با عنوان پایگاه شماره "یک" و "دو" در دو شیفت صبح و عصر و روز‌های تعطیل به همراه سایر تیم‌ها فعالیت می‌کنند.

خیراندیش بیان کرد: در مجموع بیش از ٩٠ درصد واکسیناسیون نوبت دوم جمعیت بالای ٧٠ سال، کادر بهداشت و درمان، دانشجویان گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی، بیماران خاص و سایر گروه‌های مشمول برنامه انجام شده است.

او با تاکید با اینکه پوشش واکسیناسیون مددجویان و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان همدان نیز تکمیل شده است گفت: همچنان تا پوشش سایر گروه‌های جمعیتی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در پیشگیری از موج جدید بیماری تاکید می‌شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.