رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با فوت یک بیمار مبتلا به کرونا شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۷۰۰ تن رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونا در استان به ۷۰۰ تن خبر داد و گفت: یک هم استانی دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.
 
یزدانپناه افزود: هم اکنون ۱۸۰ بیمار در بیمارستان‌ های استان بستری می‌باشند که ۶۳ تن از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۳ تن در بخش مراقبت‌ های ویژه تحت درمان هستند.

او ادامه داد: از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۵۰۵۵۶ تن بهبود یافته گزارش شده است.
 
یزدانپناه بیان کرد: از ۳۸۳ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ۴۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌ های بویراحمد، بهمئی، کهگیلویه و گچساران بود و همچنین از ۲۹۳ نمونه رپید تست دریافت شده که بیشترین موارد در شهرستان‌ های بهمئی، بویراحمد و کهگیلویه هستند.

او عنوان کرد: برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا باید همه دست به دست هم داده و با رعایت توصیه‌ های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و دوری از دورهمی و تجمعات با هدف قطع زنجیره انتقال، تلاش کنیم.
 
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.