فرمانده سپاه استان همدان در بازدید از بیمارستان قائم اسدآباد از ارائه خدمات خوب این مرکز به شهروندان تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردارمجیدی فرمانده سپاه استان همدان با بیان اینکه قصد ما از بازدید امروز عرض خداقوتی به کادردرمان بود، گفت:جانفشانی این عزیزان نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران در ایام شیوع ویروس کوید۱۹ است.

او ادامه داد:امروز و از نزدیک شاهد خدمت رسانی مطلوب تنها بیمارستان دیارسیدجمال به مردم عزیزمان بوده و کمبود‌های موجود را نیز شناسایی نمودیم.

فرمانده سپاه استان همدان  افزود: دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان قائم ع روند بسیار مطلوبی را در پیش گرفته است و سپاه نیز در کنار این عزیزان است تا این ویروس منحوس هرچه سریعتر ریشه کن شود.

سردار مجیدی  بر سرعت بخشیدن در تزریق واکسن تاکید نمود.

تیم مدیریتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد متشکل از نیرو‌هایی جهادی، متخصص و متدین است

جانشین فرمانده سپاه استان همدان نیز در حاشیه بازدید از بیمارستان قائم علیه السلام اسدآباد از خدمات مطلوب این مرکز به شهروندان قدردانی کرد.

سردار فرجی با بیان اینکه از این میزان نظم و انضباط در امر خدمت رسانی به مردم احساس خوبی به ما دست داد، عنوان کرد: در گفتگو‌های مستقیمی که شخصا با مراجعه کنندگان داشتم از خدمت دهی این بیمارستان راضی بودند.

او با اشاره به اینکه در بازدید امروز کمبود‌های این مرکز مشخص و تاحدامکان از مرکز استان پیگیری خواهد شد، اظهار کرد: مجموعه مدیریتی دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان قائم علیه السلام از افرادی متخصص، جهادی، کاربلد و انقلابی تشکیل شده است که جای تبریک دارد.

جانشین فرمانده سپاه استان همدان افزود:در توضیحات دکترحیدری، رییس بیمارستان متوجه شدیم در مدت اخیر تغییراتی خوب به نفع مردم در سطح این مرکز انجام شده است که رضایتمندی مردم را در پی داشته است.

در این بازدید سردار مجیدی و سردار فرجی از بخش‌های مختلف بیمارستان قائم ع همانند mri، سی، تی، اسکن، بخش کرونا، بخش در دست احداث ICU و مابقی بخش‌های بیمارستان بازدید کردند.

تقدیرسردارمجیدی از عوامل بیمارستان قائم اسدآباد

تقدیرسردارمجیدی از عوامل بیمارستان قائم اسدآباد

تقدیرسردارمجیدی از عوامل بیمارستان قائم اسدآباد

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.