رئیس شبکه بهداشت و درمان عجب‌شیر گفت: عجب‌شیر با توجه به تعداد بالای فوتی‌ها و بستری‌های کرونا در وضعیت وخیم قرار گرفت و به طور قطع روز‌های سخت‌تری در پیش خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بابایی رئیس شبکه بهداشت و درمان عجب‌شیر اظهار داشت: شرایط کنونی در خصوص همه‌گیری کرونا و ابتلا به کرونا در حالی بسیار نگران‌کننده است که کادر درمان هم در وضعیت سخت و نفس‌گیر قرار دارند و نگرانی در خصوص سلامت و توان آنان هم شدت گرفته است.

او از مردم شهرستان خواست تا ضوابط بهداشتی را بیش از پیش رعایت کرده و از انجام سفر‌های غیرضروری و حضور در تجمع‌ها به شدت خودداری کنند.

بابایی با اعلام اینکه تخت‌های بیمارستانی شهرستان کاملا پر شده است و حتی برای بستری یک مریض کرونایی هم تخت خالی وجود ندارد افزود: از تمام ظرفیت بیمارستان برای پذیرش بیماران کرونایی استفاده شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان عجب‌شیر گفت: تخت‌های بیمارستانی شهرستان کاملا پر شده است و حتی برای بستری یک مریض کرونایی هم تخت خالی وجود ندارد.

او تعداد بیماران بستری شهرستان را ۴۰ نفر عنوان کرد و افزود: در حال حاضر هیچ تخت خالی برای بستری بیمار جدید کرونایی در شهرستان وجود ندارد.

مدیر شبکه بهداشت عجب‌شیر تعداد کل مبتلایان قطعی شهرستان را چهار هزار و ۵۴۶ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: متاسفانه تاکنون ۱۹۱ نفر در این شهرستان جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

او با بیان اینکه در هفته گذشته تعداد فوتی‌ها ۱۰ نفر و تعداد مبتلایان جدید شناسایی شده ۲۱۶ نفر بود تاکید کرد: وضعیت شهرستان قرمز پرخطر و وخیم است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.