مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۸۳ میلیارد ریال از پارسال تاکنون در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سرمایه گذاری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید هاشم موسوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳ واحد صنعتی با اشتغالزایی بیش از ۱۹۱ تن از پارسال تاکنون در شهرک های صنعتی استان پس از تکمیل عملیات ساخت و ساز و نصب ماشین آلات راه اندازی شد.

موسوی افزود: کارخانه تولید نبات، شن و ماسه، مصنوعات چوبی و فلزی، سازه های فلزی، عایق رطوبتی از جمله این واحدها هستند.

او بیان کرد: ۲۵ هکتار زمین از پارسال تاکنون در قالب ۱۰۸ قرارداد در شهرک‌ ها و نواحی صنعتی استان به سرمایه گذاران واگذار شده است.

موسوی اظهار داشت: بیش از چهار هزارو ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری برای ساخت ۱۰۸  واحد صنعتی پیش بینی شده که  با تکمیل و راه اندازی این واحد های صنعتی بیش از ۹۷۸ تن در استان به اشتغال مشغول خواهند شد.

او تصریح کرد: بیشترین میزان زمین واگذار شده امسال در کهگیلویه و بویراحمد به متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی شهرستان های بویراحمد،گچساران و باشت انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان افزود: بیش از ۳۲۰ واحد تولید با اشتغالزایی پنج هزار و ۲۳۳  تن در شهرک های صنعتی استان مستقر هستند.

موسوی گفت: میزان سرمایه گذاری این واحد های صنعتی بر اساس مجوز های صادره بیش از سه هزارو ۵۱۲ میلیارد ریال است. 

او ادامه داد: هم اکنون ۶۴ درصد از واحد های صنعتی استان معادل ۲۲۱ واحد تولید در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی فعال می باشد.

موسوی مساحت زمین های شهرک های صنعتی این استان را هزار و ۵۴۱ هکتار برآورد کرد.

او عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد ۲۱ شهرک صنعتی مصوب و ۱۳ شهرک صنعتی در حال فعالیت دارد.

موسوی بیان کرد: شهرک های صنعتی استان با امکانات مناسب آب، برق، گاز و خطوط تلفن و اینترنت آماده استقبال از سرمایه گذاران است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با ۷۲۳ هزار تن جمعیت یک درصد جمعیت و یک درصد مساحت ایران را در اختیار دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.