رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وخدمات کشاورزی یاسوج گفت: عمده پرونده های واحد های تولیدی مربوط به کمبود نقدینگی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وخدمات کشاورزی یاسوج گفت: هزینه تامین زیرساخت ها  برای  واحد های صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد بالاست، که این موضوع رغبت سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در این استان کم کرده است.

کیانی افزود: بهترین کمک برای حل این مشکل پرداخت تسهیلات اعتبارات فنی اعتباری جهش تولید به واحد های صنعتی است.

او بیان کرد: ضعف زیر ساخت های در شهرک های صنعتی و بروکراسی اداری موجب شده تا از ظرفیت های خدادادی کهگیلویه و بویراحمد کمترین استفاده شود.

کیانی عنوان کرد: گفت و گوی بخش خصوصی و دولت در راستای تحقق سیاست های اصل ۴۴ می تواند در اقتصاد کشور نقش آفرینی کند.

او ابراز داشت: با توجه به شرایطی که امروز بر اقتصاد کشور حاکم است باید استراتژی اقتصاد مقاومتی از سوی بخش دولتی و خصوصی تدوین شود.

سید حشمت الله صمیمی‌دوست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست بر تعامل و همکاری هرچه بیشتر بانک ها  برای راه اندازی واحدهای راکد تاکید کرد و گفت: تلاش میکنیم تا زمینه راه اندازی  واحد هایی که در زمینه زیرساختی وفنی مشکل دارند بر طرف شود

صمیمی دوست افزود: پارسال۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای کمک به راه اندازی واحد های مشکل دار در راستای جهش تولید پرداخت شد.

محمد جعفر طالبیان پور مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی  کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت:از ۱۴۳مجموع واحد مرغداری استان ۱۰۲ واحد غیر فعال است.

طالبیان پور از  ارائه خدمات برای راه اندازی واحد های گوشتی در کهگیلویه و بویراحمد به جز شهرستان گچساران خبر داد.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۸ تير ۱۴۰۰
باسلام خدمت جناب اقای صمیمی معاون اقتصادی استانداری
آیامی دانید حدود ۳ماه است ک بیش از ۱۰واحد تولیدی مرغ گوشتی در شهرستان کهگیلویه تعطیل شده؟ یا پیگیری صنعت مرغداری جزوظیفه آن معاونت محترم نیست لطفادستور فرمائیدتا مشکلات وعلت تعطیلی این واحدهای تولیدی بررسی و فرد یاافرادی خاطی رو به دلیل‌ اختلال در بازارهای در آینده نه چندان دور و ضررزیان تولیدکنندگان به مقام قضایی معرفی گردد