با بهره برداری از واحد صنعتی در چرام روزانه ۱۰۰۰ لیترالکل طبی تولید می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فرماندار شهرستان چرام گفت: واحد تولیدی الکل طبی در شهرک صنعتی بردیان این شهرستان تاسیس شده و به محض صدور مجوز، خط تولید این واحد صنعتی فعال و تولیدات آن روانه بازار شود.

هادی فتاحی اصل ظرفیت روزانه این کارخانه را هزار لیتر الکل طبیی ۷۰ درصد اعلام کرد و افزود: در صورت توسعه این واحد تولیدی ظرفیت تولید آن به یک میلیون لیتر الکل ۷۰ درصد در روز افزایش می‌باید.

فتاحی اصل به ظرفیت اشغالزایی این کارخانه صنعتی هم اشاره کرد و ادامه داد: هم اکنون در این واحد صنعتی ۷ نفر به صورت مستقیم و ۲۰ نفر نیز به صورت غیر مستقیم مشغول هستند که در صورت حمایت و توسعه طرح این تعداد به ۵۰ نفر افزایش می یابد.

او اضافه کرد: با توسعه این طرح صنعتی و استفاده از همه ظرفیت‌های آن علاوه بر تامینِ نیازِ الکل طبی استان و استان‌های همجوار  تولیدات آن به خارج از کشور نیز صادر می شود.

رئیس هیئت مدیره این واحد تولیدی گفت: مراحل زیر ساخت ونصب دستگاه‌های کارخانه تولید الکل طبی در شهرک صنعتی چرام از نیمه دوم سال گذشته آغاز و هم اکنون با توجه به ظرفیت مخازن روزانه ۱۰۰۰ لیتر  الکل طبی تولید می کند.

علی اکبر پرمون افزود: این واحد تولیدی علاوه بر تولید الکل، در فرآوری دارو‌های گیاهی و همچنین تولید آب رادیاتور و انواع اکتان‌ها برای تولید بنزین نیز می تواند فعالیت کند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.