حمایت همه جانبه دادگستری از واحد های تولیدی

رئیس کل دادگستری‌ کهگیلویه وبویراحمد گفت: حمایت از تولید یکی از مهم ترین اولویت های دستگاه قضا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج بر لزوم حمایت از تولید و جلوگیری از تعطیلی واحد‌های صنعتی استان تاکید کرد و گفت: حمایت همه جانبه از واحد‌های تولیدی یکی از اولویت‌ های دادگستری استان است.

نگین تاجی در بازدید از شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج از نزدیک با روند تولید و ساخت ساز در واحد‌های تولیدی این شهرک صنعتی آشنا شد و افزود: شهرک‌ های صنعتی نیاز به نگاه ویژه اقتصادی، دولت، بانک‌ ها ،سرمایه‌گذاران و دستگاه قضایی از هیچ تلاش و حمایتی برای ایجاد اشتغال و تولید کوتاهی نخواهد کرد.

او اضافه کرد: یکی از مهم ترین اولویت‌ های دستگاه قضایی موضوع حمایت از تولید و جلوگیری از تعطیلی واحد‌های صنعتی  استان است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در راستای سند تحول را یکی از برنامه‌ های مهم دادگستری استان برای حمایت تولید دانست و ادامه داد: با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی ضمن شناسایی واحد‌ های تولیدی مشکل دار و رصد مشکلات و موانع پیشروی این واحد‌ها، حمایت‌ های لازم چه در تامین تسهیلات مورد نیاز و چه در استمهال بدهی بانکی  با این واحد‌ها همکاری شد.

او با بیان اینکه حمایت دستگاه قضا از واحد‌های تولیدی استان ادامه دارد اضافه کرد: با حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی ضمن جلوگیری از تعطیلی واحد‌های مشکل دار، برخی واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد در استان نیز به چرخه تولید برگشتند.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.