معاون مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: عاملان و عرضه کنندگان سیمان باید از طریق بورس، سیمان خود را خریداری کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیداحمد موالی زاده معاون مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به اینکه بر اساس تصمیم دولت فروش سیمان باید در بورس انجام شود، گفت: کارخانجات تولید سیمان نهایت همکاری را برای آشنایی عاملان فروش سیمان استان برای خرید از بستر بورس داشته باشند تا در آینده در بازار سیمان با مشکلی مواجه نشویم.

او افزود: عرضه و فروش سیمان از طریق بورس یک بخشنامه کشوری است و خوزستان نیز باید با کشور در این بخش تطبیق یابد.

موالی زاده بیان داشت: عاملان و عرضه کنندگان سیمان نیز باید از طریق بورس سیمان خود را خریداری کنند و نمی‌شود در این بخش جدا از کشور حرکت کرد.

معاون مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان تصریح کرد: آشناشدن عاملان فروش سیمان در استان با این روش خرید زمان بر است به همین دلیل برای جلوگیری از هر گونه تنش در بازار لازم است که تمهیداتی برای مدیریت در این بخش اندیشیده شود.

او ادامه داد: از کارخانجات تولید سیمان در خوزستان تقاضا داریم، این موضوع را به خوبی مدیریت کنند تا شاهد تعطیلی کار عاملان فروش سیمان در استان نباشیم.

موالی زاده اظهار داشت: نشست‌های کارشناسی برای ارائه راهکار و پیشنهاد تامین سیمان خرده فروشان در خوزستان تشکیل شود تا عاملان فروش خود را با این شرایط جدید تطبیق دهند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.