جباری گفت: با دستور استاندار خوزستان مبنی بر شدت گرفتن نظارت بر عرضه و فروش سیمان بازرسی از این کالا در استان افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهرام جباری معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بهرام جباری طی ۲ ماه گذشته با دستور استاندار خوزستان مبنی بر شدت گرفتن نظارت بر عرضه و فروش سیمان و جلوگیری از تخلف و افزایش قیمت این کالا نظارت و بازرسی از این کالا در استان افزایش یافته است.

وی گفت: در ۲ ماه گذشته یکهزار و ۸۲۵ واحد عرضه سیمان در استان مورد بازرسی قرار گرفت و همچنان نظارت بر عرضه کنندگان سیمان با شدت هر چه بیشتر ادامه دارد.

 معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به تشکیل ۷۲ پرونده تخلف در بخش عرضه سیمان در استان بیان کرد: این تعداد پرونده به ارزش یک میلیارد و ۱۰۸ میلیون و ۲۰۶ هزار و ۵۹۰ ریال تشکیل و به ادارات تعزیرات حکومتی استان ارسال شدند.

شایان ذکر است که علی رغم افزایش نظارت‌ها و بازرسی‌ها بر سیمان در خوزستان، اما همچنان نیز مشکلاتی در تهیه آن وجود دارد که پیشتر مازیار طهماسبی معاون حقوقی اداره کل تعزیرات حکومتی استان دلیل آشفتگی بازار سیمان در خوزستان را تمایل بازرگانان به صادرات این محصول عنوان کرده بود.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: خوزستان ، اداره صمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.