چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر با هدف شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سهراب مختاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس از آغاز ثبت نام جشنواره کارآفرینان برتر در استان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر درسطح استانی و کشوری و معرفی آنان به عنوان الگو‌های جامعه به مردم به خصوص جوانان برگزار خواهد شد.

او افزود: از جمله دستاورد‌های برگزاری این جشنواره تشکیل و توسعه کانون‌های کارآفرینی در استان‌ها برای مشارکت آنان با نهاد‌های اجرایی به عنوان اتاق فکر کارآفرینی استان‌ها است.

مختاری ادامه داد: همه بنگاه‌های کسب و کار، بدون محدودیت خرد، کوچک، بزرگ که غیر دولتی بوده و قبل از سال ۱۳۹۵ تاسیس شده باشند می‌توانند در این رقابت حضور پیدا کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: تمامی مراحل ثبت نام جشنواره و داوری به صورت اینترنتی است و اداره‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پذیرش هرگونه فرم و مستندات به صورت دستی معذور هستند.

مختاری ادامه داد: کارآفرینان می‌توانند تا دهم مرداد ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سامانه www. karafarinanebartar.ir نسبت به تکمیل فرم‌ها و بارگزاری مستندات اقدام کنند.

او یادآور شد: دفترچه راهنما و پرسشنامه‌های مرتبط نیز از طریق همان سامانه قابل دانلود و بهره برداری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس تأکید کرد: با توجه به اهمیت بخش گردشگری و صنایع دستی در توسعه کارآفرینی امسال بخش ویژه‌ای به عنوان بخش تخصصی جشنواره در نظر گرفته شده و کارآفرینان این بخش شناسایی و معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار