کارآفرینان فارس برای شرکت در دوازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر تا یازدهم مهرماه 96 فرصت نام نویسی دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سهراب مختاری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: کارآفرینان این استان برای شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس به نشانی fars.mcls.gov.ir اقدام به ثبت نام کنند.

وی افزود: نوآوری منجر به رشد در زمینه های فروش، ارزش افزوده و ایجاد اشتغال جدید ظرف سه سال گذشته از جمله شروطی است که واحدهای تولیدی چنانچه یکی از آنها را دارا باشند می توانند برای شرکت در جشنواره کارآفرین برتر مبادرت به نام نویسی کنند.

مختاری، جشنواره کارآفرینان برتر را زمینه ساز گسترش حضور افراد کارآفرین در جامعه دانست و گفت: این جشنواره می تواند توسعه فرهنگ کارآفرینی را نیز به دنبال داشته باشد.

وی، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف صـنعت، کشـاورزی و خـدمات، هـم افزایـی و مشـارکت کارآفرینـان درتوسـعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی را از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر برشمرد.

مختاری اظهار داشت: کارآفرینی در حقیقت موتور محرکه توسعه کشور محسوب می شود و تاثیر و نقش آن در رشد اقتصادی غیر قابل انکار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس تصریح کرد: کارآفرینی از یک ماهیت فرا دستگاهی و فرابخشی برخوردار است و با توجه به نقش و تاثیر آن، لازم است تمام دستگاه های اجرایی توجه ویژه ای به این مهم داشته باشند.
انتهای پیام/ر

برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.