رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان اسدی خانوکی را تسلیت گفت.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی  رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم حورنساء عرب نژاد خانوکی مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر حسین، حسن و عبدالرضا و آزاده و جانباز سرافراز حبیب الله اسدی خانوکی، اظهار داشت: این مادر فداکار و قهرمان پرور در افق فرهنگ ایثار و شهادت همواره الگویی الهام بخش برای نسل‌های امروز و فردای ایران اسلامی خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم حورنساء عرب‌نژاد خانوکی، مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر حسین، حسن و عبدالرضا و آزاده و جانباز سرافراز حبیب‌الله اسدی خانوکی، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این مادر فداکار و قهرمان‌پرور که در پرتو ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، فرزندان سلحشور خود را در راه عزت اسلام و انقلاب نثار کرد، در افق فرهنگ ایثار و شهادت همواره الگویی الهام‌بخش برای نسل‌های امروز و فردای ایران اسلامی خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را به مردم شریف استان کرمان و خانواده گرامی این مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار