معاون گردشگری قم درباره شیوه جدید فعالیت تالار‌های پذیرایی قم در شرایط کرونایی توضیحاتی داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از  اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، مهدی نصر،معاون گردشگری قم در جلسه‌ای که با حضور محسن اروجی ،مدیرکل مدیریت بحران و نرگس جعفری‌افضل، مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان قم برگزار شد، اظهار کرد: طی مصوبه ۱۰ماده‌ای، شیوه فعالیت جدید تالار‌های پذیرایی قم در شرایط کرونایی اعلام شد.

او افزود: مقرر شد تمامی مراسم از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ برگزار شود و زمان آن از یک ساعت و نیم بیشتر نباشد و همچنین در اماکن مسقف تعداد حداکثر ۵۰ نفر برای هر سالن و رعایت فاصله‌گذاری مناسب از جمله در نظر گرفتن فاصله سه متر برای هر صندلی رعایت شود.

معاون گردشگری قم بیان کرد: طبق مصوبات ۱۰ماده‌ای، ظرفیت و اسامی تالار‌های پذیرایی و نیز تعداد سالن‌ها باید از سوی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و اتحادیه صنف تالار‌های پذیرایی و رستوران اعلام شود تا تعداد پذیرش مهمان بر اساس مصوبه مشخص شود.

نصر افزود: ستاد ملی مبارزه با کرونا پیش از این دستورالعمل‌های بهداشتی را به همه تالار‌ها اعلام کرده بود و همه این مصوبات لازم‌الاجراست.

او با اشاره به این‌که مصوبات جدید برای مدت ۶ ماه در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: طبق دستورالعمل‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا سازمان صمت، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اتاق اصناف، نیروی انتظامی، اتحادیه مربوطه و مرکز بهداشت، مسئولیت اجرای درست این مصوبات را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
ساعت 10 تا 3 صبح جریمه تردد ان وقت کار تالار 9 تا 10 و 30 جالبه
آخرین اخبار