مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، از افزایش ۲۲ درصدی مصرف برق در این استان نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری در نشستی که با حضور استاندار، معاونین استاندار، فرماندهی نیروی انتظامی، فرمانده سپاه پاسدران استان، با هدف تشریح ضرورت مدیریت مصرف برق و مقابله با استخراج غیر مجاز رمز ارز‌ها در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد، از افزایش ۲۲ درصدی رشد مصرف برق استان نسبت به سال ۹۹، و وارد شدن آسیب‌های جدی به تاسیسات برق رسانی از جانب مراکز استخراج غیر مجاز رمز ارزها، خبر داد.

او ضمن تقدیر از همکاری نهاد‌های نظارتی از جمله نیروی انتظامی و مراجع قضایی استان در جمع آوری و برخورد با مراکز غیر مجاز استخراج ارز‌های دیجیتال گفت: در همه شهرستان‌های ۱۰ گانه استان، شعبه‌ای ویژه جهت رسیدگی به مراکز استخراج غیر مجاز رمز ارز‌ها تشکیل شده است.


بیشتر بخوانید


فرهزاد اضافه کرد: از ابتدای طرح مقابله با مراکز غیر مجاز رمز ارز‌ها، حدود هزار دستگاه غیر مجاز ماینر شناسایی، جمع آوری و مورد پیگیرد قانونی قرار گرفته است.

او ادامه داد: بسیج همگانی و همکاری همه جانبه همه سازمان ها، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی در زمینه مقابله با این مراکز و اشاعه و اجرای مدیریت مصرف برق یک ضرورت اساسی است.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال وبختیاری نیز در این نشست، از زیر ساخت‌های نرم افزاری رصد وکنترل مصرف برق مشترکین استان بازدید کرد و در جریان برنامه‌های مدیریت مصرف برق و تمهیدات این شرکت در زمینه مقابله با مراکز غیر مجاز رمز ارز‌ها قرار گرفت.

او در ادامه این نشست از آمادگی مجموعه استانداری در حمایت همه جانبه از شرکت توزیع نیروی برق در زمینه مدیریت مصرف و طرح مقابله با استخراج غیر مجاز ارز‌های دیجیتال خبر داد و تاکید کرد: همه دستگاه ها، سازمان‌ها و نهاد‌ها باید در این خصوص با شرکت توزیع نیروی برق همکاری ویژه داشته باشند.

در پایان این جلسه گزارش تصویری از نحوه مقابله با مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارزها، حضور استاندار، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه پاسداران و دیگر مسئولین استانی ارائه شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار