شهدای بابلسر در هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال هشتمین پیروزی فصل را مقابل اترک بجنورد به دست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تیم شهدای بابلسر در هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه خانگی سردار شهید علیزاده بابلسر با یک گل از سد اترک بجنورد گذشت.

ذبیح الله ذبیحی همانند بازی مقابل پاس همدان در هفته بیستم، منجی تیم شهدای بابلسر شد و این بار در دقیقه ۴۳، گل برتری را با ضربه سر بر روی سانتر بلند ارسالی توسط عرفان رشیدی از جناح چپ به تور دروازه بجنوردی‌ها دوخت.

رضا منصوری دروازه بان شهدای بابلسر هم در دقیقه ۹۳ با واکنشی فوق العاده، ضربه کاشته تیم اترک بجنورد را از زیر طاق دروازه بیرون آورد تا هم پیروزی تیمش را تثبیت کند و هم دوازدهمین کلین شیت فصل را به ثبت برساند.

شهدای بابلسر روز سختی را در مقابل تیم چهارم جدول لیگ در هفته بیست و یکم پشت سر گذاشت ولی با کسب این پیروزی ارزشمند ۳۱ امتیازی شد و به حاشیه امنیت در جدول مسابقات رسید.

آن‌ها حالا با فاصله زیادی که نسبت به تیم‌های انتهای جدول گروه ب لیگ ۲ دارند با خیال راحت در اندیشه حفظ جایگاه ششم و رسیدن به جایگاه‌ای بهتر در ۴ هفته پایانی دور مقدماتی هستند.

بازی شهدای بابلسر و اترک بجنورد را پژمان قرائیان با کمک محسن منصوری و محمد حمیدی قضاوت کرد و میلاد اصغری و حسین خانبان هم به ترتیب داور چهارم و ناظری داوری بودند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار