شهدای بابلسر با بازگشتی رویایی در هفته بیستم لیگ ۲ فوتبال کشور،پاس همدان را از پیش رو برداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،شهدای بابلسر در هفته بیستم لیگ ۲ فوتبال کشور پس از ۴ هفته دوری از برد پاس همدان را در ورزشگاه سردار شهید علیزاده ۲ بر ۱ شکست داد.

شاگردان حسین رحمانی با وجود برتری در نیمه اول با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

همدانی‌ها نیمه دوم را طوفانی آغاز کردند و در ۱۰ دقیقه ابتدایی بار‌ها دروازه شهدا را تهدید کردند که درخشش رضا منصوری دروازه بان تیم بابلسر مانع دستیابی پاسی‌ها به بیش از یک گل شد.

گل نخست بازی را پاس همدان در دقیقه ۵۳ توسط رضا کاشفی به ثمر رساند.

تیم پاس همدان که علی قربانی سرمربی خود را در اعتراض به عدم پرداخت قرارداد مالی بازیکنان بر روی نیمکت نمی‌دید، بعد از این گل به لاک دفاعی فرو رفت.

شهدای بابلسر پس از دریافت گل، تلاش زیادی برای جبران نتیجه کرد، اما این حملات تا دقایق پایانی بازی، نتیجه‌ای در برنداشت تا اینکه در دقیقه ۸۵ احمد کیا مهاجم با تجربه این تیم، سانتر ارسالی جناج چپ عرفان رشیدی هافبک تازه وارد را با ضربه‌ای زیبا و سرضرب از پشت محوطه جریمه وارد دروازه پاس کرد.

دقیقه ۹۱ بازی در حالی که همه منتظر سوت پایان بازی بودند، ذبیح الله ذبیحی مهاجم جوان تیم شهدا و تعویض طلایی حسین رحمانی کرنر ارسالی را به تور دروازه پاس همدان دوخت تا یک پیروزی شیرین نصیب تیم شهدا شود.

شهدای بابلسر پس از کسب این برد ۲۸ امتیازی شد و با ۳ پله صعود به جایگاه هفتم جدول گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کرد.

تیم شهدا با ترکیب رضا منصوری، سید احد شفیعی، مرتضی بابایی، حمید بابایی، سعید زارع، جواد لورایی، محمد دلاوری، حمید صفری، سیدامین هاشمی، احمد کیا ایمان علیزاده وارد زمین شد.

عرفان رشیدی، قاسم گرامی، علی بزرگیان، ذبیح ذبیحی و حامد حسن زاده هم بازیکنانی بودند که در نیمه دوم به بازی رفتند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار