سرپرست مرکز بهداشت باغملک گفت: عادی انگاری و رعایت نکردن نکات بهداشتی باعث این نگرانی شده که دوباره اوضاع کرونا در این شهرستان وخیم شود.

محمد افکارده سرپرست مرکز بهداشت باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تعداد مراجعین با علائم کرونا به مراکز جامع خدمات سلامت و بیمارستان روند صعودی داشته و باعث این نگرانی شده است که با عادی انگاری وضعیت کرونایی و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم دوباره اوضاع کرونا در این شهرستان وخیم شود.

او در ادامه افزود: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا  از شهروندان و مردم باغملک می‌خواهیم که هنگام خروج از منزل و حضور در اجتماع ماسک زده و از حضور در محل‌ها و بازار‌های شلوغ که محل جولان کرونا و دروازه ورود ویروس به خانه بوده، خودداری کنند.

افکارده با اشاره به اینکه شهروندان باغملکی از حضور در مراسم عزا و عروسی که کانون انتشار ویروس کرونا است اجتناب کرده و در مکان‌های بسته در و پنجره‌ها را برای تهویه و جریان یافتن هوا باز نگه دارند، تصریح کرد: مردم از شرکت در جلسات انتخاباتی در فضا‌های بسته و مسقف جدا خودداری کرده و از دید و بازدید‌ها و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار