سرتیپ شاهوار پور گفت: حرکت اربعین نماد این است که به دور از کشتار‌هایی که در دنیا پیش می‌آید، یک حرکت ملت‌ها را به هم نزدیک می‌کند.

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان امروز چهارم شهریورماه در گفت‌وگویی رسانه ای، گفت: هر ملتی که در مسیر اربعین قرار بگیرد، احساس می‌کند یکی از نیازهای آخرالزمانی یعنی بسترساز ظهور آقا امام زمان است. اربعین مورد اقبال همه جوامع است و خودم دیده‌ام که جوامع مختلف از زیبایی‌های این پیاده‌روی و موهبت‌هایی که بین مردم رد و بدل می شود، صحبت می‌کنند.

او با اشاره به مهمان نوازی عراقی‌ها، ادامه داد: مردم عراق حداکثر محبت را به زوار امام حسین دارند و این‌ها مسائلی است که جامعه امروز تشنه آن است.

سرتیپ شاهوار پور گفت: پیاده‌روی اربعین یکی از حرکات تمدن‌سازی است که نظام جمهوری اسلامی ایران و البته امام راحل و مقام معظم رهبری آن را علم‌داری و پرچم‌داری می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان اضافه کرد: همیشه آمریکایی‌ها در دنیا درگیر هستند و مردم در استرس زندگی می‌کنند و حرکت اربعین نماد این است که به دور از کشتارها و ظلم‌هایی که بر مردم دنیا پیش می‌آید، یک حرکت معنوی در حال پایه‌ریزی بوده و ملت‌ها را به هم نزدیک می‌کند که باید در کنار حرکت حج به آن ارزش دهیم.

این فرمانده ارشد نظامی در خوزستان یادآور شد: خدا را شاکریم بخشی از حرکت پیاده‌روی اربعین در خوزستان و مرزهای استان رقم می‌خورد و مردم ما افتخار میزبانی از زوار امام حسین را دارند و خادم امام حسین هستند که باید این مهم را قدر بدانیم و از دست ندهیم. باید این شان و امتیاز را همیشه برای خودمان بزرگ بدانیم و حفظ کنیم و خوشبختانه هرساله نیز اقبال به سمت اربعین بیشتر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.