شه نظری گفت: زائران حسینی در استان می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار «راهنمای اربعین حسینی» خدمات مختلفی را به صورت الکترونیکی دریافت کنند.

مهدی شه‌نظری مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان گفت: این نرم افزار از سوی کمیته فناوری اطلاعات ستاد اربعین استان خوزستان تهیه شده و با ارسال پیامک این نرم افزار به زائران حسینی در مبادی ورودی و خروجی استان معرفی می‌شود.

او افزود: مهم‌ترین خدمات این نرم افزار اطلاع از اخبار اربعین، مکان‌یابی فرد و یا خودروی آن و یافتن اماکن رفاهی ضروری و خدمات دیگر است.

شه‌نظری ادامه داد: آدرس دریافت این نرم افزار my-khz.ir است و از زائران درخواست می‌شود برای دریافت خدمات الکترونیکی از این نرم افزار استفاده کنند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان همچنین از راه‌اندازی زائر پست در مرزهای خوزستان و در کشور عراق خبر داد و گفت: باجه‌های زائر پست برای یافتن وسایل گم شده زائران و یا پیدا کردن افراد مفقود شده راه‌اندازی شده است.

او ادامه داد: نیروهای پست خوزستان در باجه زائر پست ایجاد شده در کشور عراق نیز مستقر شده اند تا خدمات رسانی گسترده‌تری به زائران ارائه شود.

شه‌نظری از زائران درخواست کرد در صورت گم کردن وسایل و یا افراد همراه خود به این باجه‌ها مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار