فرمانده سپاه ثارالله کرمان؛

دهان یاوه گویان را با حضور گسترده در انتخابات ببندیم

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات گفت: باید با لبیک به ندای امام،دهان یاوه گویان را با حضورمان درانتخابات ببندیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، در مراسم یادواره شهدای روحانی شهربابک، همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، ضمن گرامیداشت ۱۵ خرداد و درود بر امام خمینی (ره) گفت: انقلاب اسلامی از اسلام ناب و فخر انبیا و اولیای الهی و آرمانش برگرفته از مکتب وحی است.

او افزود: همچنان که پیامبر ما رحمت اللعالمین و بعثتش برای تعالی بشریت است، انقلاب اسلامی ما هم با تاسی از ائمه اطهار برای آزادی خواهان و سعادت بشری است.

سردار معروفی با بیان اینکه نابودی سلطنت ظالم و جایگزینی حکومت اسلامی از اهداف امام خمینی بود، افزود: امام خمینی (ره) سال‌ها تبعید را متحمل شد، جلوی سهم خواهی‌ها ایستاد و در آخر به جمهوریت و اسلامیتی رسید که نقش مردم در کنارش متجلی شد.

او تاکید کرد: به فرموده امام خمینی (ره) این انقلاب پشتوانه عظیم اولیای الهی را دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه شهدا در جنگ نقش تبلیغ نداشتند، تصریح کرد: طلاب رزمنده در مقابله با جنگ جلوتر از سایر رزمندگان بودند، اما امروز با بی مهری روبه رو می‌شوند.

او سنگر طلبه‌های رزمنده را سنگر نگهبانی، مناجات و تهجد عنوان کرد و گفت: آنان ضمن اینکه وظایف خود را به خوبی انجام می‌دادند، بر همه چیز از جمله رفتار و اخلاق بچه‌های رزمنده مراقبت می‌ورزیدند.

سردار معروفی به دلاوری‌ها و اخلاق شهدای طلبه شهربابک اشاره کرد و گفت: انقلاب، حفظ، تثبیت و امنیت آن مدیون این مجاهدان است.

او با تاکید بر اینکه به انتخابات با دیدی ساده نگاه نکنید؛ زیرا همه جریان کفر دست به دست هم داده اند تا مقابل امام جامعه بایستند و جوانان ما را ناامید کنند، افزود: کج اندیشان، صهیونیست‌ها و معاندان به وسیله فضای سایبری، قصد نفوذ در افکار را دارند.

سردار معروفی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه حاج قاسم عصاره نظام و انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: امروز فلسطینی‌ها حاج قاسم را شهید قدس می‌دانند و این نگاهی اعتقادی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به برخی مشکلات استان ثروتمند کرمان اشاره کرد و گفت: سپاه نگاه نجات بخش، انقلابی و انسانی دارد و سپاه ثارالله باید در جبهه حق ایستادگی کند.

او مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را رای به خودشان دانست و افزود: باید علی رغم همه مشکلات موجود با تشویق یکدیگر به رای درست دادن برای رفع مشکلات گام برداریم.

سردار معروفی بیان کرد: حاج قاسم به ملت ایران و کرمان عزت بخشید و وصیت مهمی به مردم کرمان داشت و گفت "دوست دارم مردم کرمان تا آخر پای ولایت بمانند. "

او تاکید کرد: ندای امامان را لبیک بگوییم و دهان یاوه گویان را با حضورمان در انتخابات ببندیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار