مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان:

با شرکت در انتخابات، مهر مرد میدان را برای خود ثبت کنیم

حجت الاسلام عربپور با اشاره به وصیت نامه سردار سلیمانی گفت: امسال با حضور باشکوه خود در انتخابات ثابت کنیم که ما مرد میدان هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و یادواره بیش از ۵۰ شهید سرافراز ریحان شهر داهوئیه و حتکن و حمیدیه در حوزه مقاومت بسیج ریحان شهر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام علی عربپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم  با بیان اینکه باور عمیق امام (ره)  به مردم  و بعد از رحلت ایشان باور امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به مردم تا به امروز انقلاب را استوار نگه داشته است، گفت: باور عمیق امام (ره) به مردم، امید را در دل تمام مستضعفان جهان روشن کرد.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، خصوصا شهدای قیام ۱۵ خرداد ۴۲ و تسلیت شهادت امام صادق (ع) افزود: امروز ما هر چه داریم از ساحت نورانی شهدا است، شهدا امامزادگان عشق هستند و آن ها کسانی هستند که حامی انقلاب و پیرو ولایت بودند و این امنیت، آسایش و آرامشی که داریم از برکت خون شهیدان است. 

حجت الاسلام عربپور با بیان اینکه قیام امام راحل یک قیام به تمام معنا و الهی بوده است و امام (ره) اکسیر و کیمیای نابی بودند، بیان داشت: نهضت و قیام  امام خمینی (ره) قیام الله بود؛ زیرا مردم به ساحت نورانی انقلاب عظیم الشأن باور و اعتقاد داشتند و امام(ره) به حرکت خویش و مردم  و امتش ایمان ویژه‌ای داشت و به طور کلی اساس و شالوده این نهضت و انقلاب، امام (ره) و مردم است که امروز به عنوان مردم سالاری دینی از آن نام می‌برند. 

او با بیان اینکه باور عمیق امام(ره) به مردم تا به امروز، این نظام را  سرو پا نگه داشته است؛ گرچه دشمنی بدخواهان تمامی ندارد، گفت: امام خمینی (ره)  مردم جهان را امیدوار کرد و  پس از سی و دو سال که از رحلت آن مرد بزرگ می‌گذرد؛ مردم در کشور‌های بزرگ و کوچک؛ چون  پاکستان  و حتی در کشور‌هایی که حکومت به دست دشمن است، مراسم برگزار می‌کنند که این نشان از اخلاص و  باور عمیق امام (ره) به مردم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) معتقد بود که مردم پایه انقلاب هستند، بیان کرد: امام (ره) و امت لازم و ملزوم یکدیگر هستند و در کنار هم معنا و تحقق پیدا می‌کنند و  نظام ولایت فقیه و نظام امامت و امت یک نظامی مستثنای از همه نظامات عالم است و  رهبر کبیر انقلاب چنین  نظامی پایه ریزی کرده است و  دشمنان هم اعتراف کرده اند، این انقلاب ریشه در اعماق قلب مردم دارد و  اگر بخواهند متزلزل شود، باید بین امام(ره)  و مردم جدایی بیندازید. 

او بیان داشت: شما در هر فتنه و بحرانی که بعد از پیروزی انقلاب مشاهده کردید؛ نقشه اصلی دشمن این است که به ولایت و امام این انقلاب ضربه بزند و یکی از سناریو‌های مهم و پیچیده دشمن این است که بین توده‌های مردم و امامت این انقلاب و جامعه جدایی بیندازند.

حجت الاسلام عربپور تصریح کرد: امام (ره)  یک حقی را در جهان، ایران و ملت ایران ایجاد کردند و همه ما باید از آن بهره‌مند شدیم و آن آزادی است و سرنوشت ما انسان‌ها به دست خودمان است؛ بنابراین همه باید مثل امام(ره)  همدل و همراه باشیم و مسئولان و مدیران باید با مردم همراه باشند. 

او با اشاره به اینکه یکی استراتژی راه امام (ره) مبارزه با تبعیض و اشرافی گری است، بیان کرد: پیروزی‌هایی که سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی به دست آورده بود همه مرهون هدایت‌ها و منویات‌ها امام جامعه بوده است و او مطیع محض ولایت بود که ۲۸ میلیون انسان عاشق و دل شکسته  به تشیع جنازه این مرد آمده اند  و دلیل این تشیع باشکوه، ولایی بودن این مرد بزرگ در همه عرصه ها است. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در وصیت سیاسی و الهی خود بیان کردند: دوست دارم مردم استان کرمان تا آخر با ولایت بمانند، بیان داشت: در  انتخابات امسال باید وفاداری خودمان را به خون شهدا و امام (ره) ثابت کنیم و نشان دهیم  که ما مرد میدان هستیم و مرد میدان هیچ وقت بی بصیرت عمل نمی کند و با بصیرت و حضور حداکثری که نشان از  اقتدار نظام اسلامی کشور ایران دارد؛ همچون مردم  سوریه باشکوه در انتخابات شرکت می کنیم. 

 انتخابات سرنوشت ساز است 

حجت اسلام غفوری، امام جمعه ریحانشهر نیز در این مراسم با تشکر از حضور خانواده شهداء وایثارگران و مسئولان گفت: انگیزه شهیدان از حضور در میدان جهاد، همچنان‌که در وصیت‌نامه‌های آن‌ها موجود است، حمایت از انقلاب، امام (ره)، حجاب، دفع شر دشمن و هموار شدن راه نظام برای دستیابی به اهداف آن بوده است که باید مراقبت کرد این آرمان‌ها به‌دست برخی افراد، نفی و مخدوش نشود.

او ضمن قدردانی از اتحاد و همدلی مسئولان در این شهر افزود:  روح و وجود امام (ره)، همه اش همدلی و  تعامل است  و در همین شهر نیز ما را یاری خواهد کرد.

 حجت اسلام غفوری با بیان اینکه انتخاب حق است؛ زیرا انتخابات سرنوشت‌ساز است و آینده انسان و خوب و بد  او را رقم می‌زند، بیان داشت: به یاری خدا امیدواریم در ۲۸ خرداد انتخابات خوبی داشته باشیم. 

این مراسم با چند برنامه فرهنگی همراه بود. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار