مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان مطرح کرد؛

حضور در انتخابات، لبیک به ندای رهبری

علیرمضانی با اشاره به اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد امسال گفت: حضور در انتخابات، لبیک به دعوت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد علیرمضانی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان در جمع عزاداران شهر جوپار که به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در محل امامزاده حسین (ع) شهر جوپار برگزار شده بود، با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو خطاب به حاضران گفت: یکی از وصیت‌های  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این بوده است که دوست دارم، مردم کرمان همیشه با ولایت باشند.

او افزود: مصداق عمل کردن به وصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حضور پر شور و حداکثری در انتخابات است؛ چرا که خواست رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)  حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح است.

علیرمضانی در ادامه با اشاره به اهداف حضرت امام خمینی (ره) از آغاز نهضت تا پیروزی انقلاب اسلامی و دوران رهبری ایشان که برپایی حکومت اسلامی بوده است، بیان کرد: ثمره این نهضت، صدور انقلاب در جهان بوده که برکات آن مشهود است.

او انتخاب رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به رهبری جامعه اسلامی ایران را خواست خداوند عنوان کرد و تصریح کرد: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، تنها شخصیتی هست که با درایت و رهبری حکیمانه خود توانسته است، کشتی انقلاب را از بحران‌ها به سلامت عبور دهد.

این مراسم با عزاداری در رثای رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی  (ره) همراه بود. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار