با اخبار شوراها؛

مزایای شرکت در انتخابات/ چند ساله ها از نظرکاندیداها، جوان محسوب می شوند؟

آخرین خبر‌ها و شنیده‌های انتخاباتی شورا‌های استان کرمان را در بسته زیر مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  این روزها به خاطر ایام حرن و اندوه و تعطیلات، فعالیت های کاندیداهای انتخابات شورای شهر هم، کمی کم رنگ تر شده است. از سوی دیگر هنوز فعالیت های تبلیغات انتخاباتی به صورت رسمی آغاز نشده است؛ اما باز هم در بسته انتخاباتی امروز ویژه شورا‌های شهر و روستای استان کرمان، تلاش خواهیم کرد خبر‌های این حوزه را به خوبی منعکس کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

 مراسم گرامیداشت رحلت امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد فرصت خوبی برای مسئولان بود تا برای دعوت از حضور حداکثری مردم تلاش کنند. 

حضور در انتخابات

عمل به وصیت سردار دل ها با شرکت در انتخابات

احمد علی رمضانی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو خطاب به حاضران گفت: یکی از وصیت‌های  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این بوده است که دوست دارم، مردم کرمان همیشه با ولایت باشند.

او افزود: مصداق عمل کردن به وصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حضور پر شور و حداکثری در انتخابات است؛ چرا که خواست رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)  حضور حداکثری مردم، پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح است.

با انتخابات، آینده خود را رقم بزنید 

حجت اسلام غفوری، امام جمعه ریحانشهر با بیان اینکه انتخاب حق است، گفت: انتخابات سرنوشت‌ساز است و آینده انسان و خوب و بد او را رقم می‌زند.

او بیان داشت: به یاری خدا امیدواریم در ۲۸ خرداد انتخابات خوبی داشته باشیم.

با حضور در انتخابات، خون شهدا را پاس بداریم 

 حجت الاسلام علی عربپور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه سیاسی و الهی خود بیان کردند: دوست دارم مردم استان کرمان تا آخر با ولایت بمانند، گفت: در  انتخابات امسال، باید وفاداری خودمان را به خون شهدا و امام (ره) ثابت کنیم و نشان دهیم  که ما مرد میدان هستیم. 

او افزود: مرد میدان هیچ وقت بی بصیرت عمل نمی کند و با بصیرت و حضور حداکثری که نشان از اقتدار نظام اسلامی کشور ایران دارد؛ همچون مردم  سوریه باشکوه در انتخابات شرکت می کند. 

 اما شنیده شده ... 

۱ـ از کاندیداهای شوراهای شهر شنیده شده با وجود اینکه هنوز تبلیغات شورای شهر رسما آغاز نشده است؛ اما داوطلبان گروه تشکیل دادند و در فضای مجازی تبلیغات را شروع کردند. نکته جالب توجه اینکه برخی با شعار جوان گرایی وارد این عرصه می شوند، حالا منظور از سن جوانی از نظر آن ها تا چند سالگی است، خدا بهتر می داند.

تبلیغات انتخاباتی

۲ـ این روزها شهرداری ها نگران زیبایی شهرها هستند و مرتب به کاندیداها تذکر می دهند که غیر از مکان های مشخص شده برای تبلیغات از سوی این نهاد، فضای دیگری را برای تبلیغات انتخاب نکنند؛ البته در این موضوع بعد از اعلام رسمی تبلیغات برای شوراهای شهرو روستا،  ۲ نکته قابل توجه است: 

اول اینکه باید دید آیا کاندیداها فضای مجازی را بر فضای حقیقی ترجیح می دهند یا خیر؟ یا هر۲ مکان را  برای رقابت انتخاب می کنند؟

نکته بعدی اینکه باید ببینیم، کاندیداهای شوراهای شهرو روستا یا  طرفداران آن ها که قرار است برای همین شهر و روستا تصمیم بگیرند چه قدر فرهنگ تبلیغات را رعایت می کنند؛ پس باید صبر کرد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار