طرح قرآنی بشارت ۱۴۰۰ با محوریت حفظ جزء ۲۹ با حضور حداکثری موسسات و تشکل‌های قرآنی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سهیلی رئیس اداره قرآنی اوقاف کرمانشاه گفت : براساس طرح قرآنی پس از تبلیغات، ثبت نام و سطح بندی مخاطبان به تفکیک جنسیت، سطح تحصیلات و محدوده سنی، دوره‌های آموزشی به سه شیوه حضوری، نیمه حضوری یا مجازی ویژه علاقه‌مندان به حفظ قرآن کریم در موسسات و خانه‌های قرآنی دارای مجوز و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

او گفت : در این طرح مخاطبان موفق به حفظ متقن و استوار جزء ۲۹ شده و خواهند توانست به صورت صحیح و روان محفوظات خود را ارائه کنند.

او در خصوص نحوه برگزاری این طرح افزود: در شیوه حضوری و مجازی مخاطبان طرح در ۲۰ جلسه آموزشی شرکت کرده و به فراگیری دروس و انجام تمرینات مربوطه مبادرت می‌ورزند. در شیوه نیمه حضوری مخاطبان طرح می‌بایست در حداقل نیمی از جلسات آموزشی شرکت کنند و به فراگیری دروس و انجام تمرینات مربوطه مبادرت ورزند.

رئیس اداره قرآنی اوقاف کرمانشاه افزود: مجری دوره ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌ها به عنوان کارفرما و موسسات و خانه‌های قرآنی و مردمی دارای مجوز و بقاع متبرکه است.

سهیلی ادامه داد: گروه‌های هدف در این طرح تمامی علاقه‌مندان به حفظ قرآن در دو رده سنی بالا و پایین ۱۵ سال به تفکیک جنسیت در استان است.

او افزود: در اجرای این طرح قرآنی سازمان‌ها، تشکل‌ها و نهاد‌های قرآنی مختلف همکاری می‌کنند، وزارتخانه‌ها وسایر نهاد‌های کشور با فراخوان‌های مختلف طرح سعی در ترغیب کارمندان و پرسنل متبوع خود برای شرکت در طرح خواهند کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.