برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در بقاع متبرکه

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.

حجت الاسلام مجید میرزایی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع)، گفت : اکثر بقاع متبرکه استان برای شب‌های قدر ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده‌اند، اما در آستان مبارک چند امامزاده و بقعه متبرکه استان مراسم لیالی قدر به صورت ویژه برگزار می‌شود.

 میرزایی افزود: مراسم احیای شب‌های قدر در آستان مبارک امامزاده ابراهیم طاق بستان، مسجد و چاه صاحب الزمان و آستان مبارک سیده فاطمه در شهر کرمانشاه به صورت ویژه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: در شهرستان‌ها هم در حرم مطهر احمد بن اسحق (ره)، امامزاده احمد (ع) سنقروکلیایی و امامزاده ابراهیم (ع) کنگاور مراسم شب‌های قدر ویژه برگزار می‌شود.

 میرزایی قرائت دعای جوشن کبیر، زیارت عاشورا، سخنرانی، مداحی، اقامه نماز و برگزاری آیین قرآن به سر گرفتن را از ویژه برنامه‌های بقاع شاخص استان در شب‌های قدر عنوان کرد و افزود: ویژه برنامه‌های شب قدر در بقاع متبرکه استان از ساعت ۲۳ شروع و تا حدود ساعت سه صبح ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به فضیلت زیاد شب‌های قدر، گفت: در روایات متعددی از بزرگان دین آمده که در این شب مقدرات یک ساله انسان رقم می‌خورد، لذا باید این شب را برای رسیدن به حوائج دنیوی و اخروی خود قدر بدانیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار