مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از ثبت‌نام ۱۵۰۰ کرمانشاهی جهت شرکت در چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به استقبال قابل توجه فعالان قرآنی استان برای شرکت در مسابقات قرآن کریم، گفت : تاکنون ۱۵۰۰ نفر برای شرکت در مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت نام کرده اند که این آمار در حال افزایش است و احتمالا به مرز دو هزار نفر خواهد رسید.

او گفت : پارسال ۷۳۴ نفر در استان کرمانشاه متقاضی شرکت در مسابقات قرآنی شده بودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ (پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل)، ترتیل، قرائت، اذان، دعاخوانی، تفسیر، همخوانی و همسرایی قرآن کریم، افزود: متقاضیان ثبت‌نام در این مسابقات تا ۱۳ خرداد مهلت دارند و این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

صالحی با بیان اینکه برگزیدگان مراحل شهرستانی به مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه پیدا می‌کنند، افزود: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات اواسط تیرماه و مرحله استانی هم مرداد ماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه هدف از برگزاری مسابقات قرآنی را قرآنی‌تر کردن فضای جامعه عنوان کرد و گفت: برگزاری مسابقات قرآنی بتواند جامعه را سمت زندگی قرآنی سمت و سو دهد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.