معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : دولت با اجرای طرح اقدام ملی مسکن قصد خانه‌دار شدن مردم با قیمت پایین را دارد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : دولت با اجرای طرح اقدام ملی مسکن قصد خانه‌دار شدن مردم با قیمت پایین را دارد لذا می‌توانیم با استفاده از زمین‌های اوقاف در این جهت حرکت کنیم که در نهایت ارزش افزوده هم برای قشر ضعیف جامعه و هم برای شهر کرمانشاه ایجاد شود.

او گفت : باید از زمین اوقاف به عنوان یک کار خیر برای مردم استفاده کنیم و از اوقاف می‌خواهیم که در این زمینه برنامه‌ها و طرح‌های خود را برای خیر رساندن به مردم ارائه کند.

سالاری افزود: طرح اقدام ملی مسکن با رویکرد فراهم نمودن شرایطی آسان برای خانه دار شدن اقشار ضعیف پیش بینی شده و همه باید برای تسریع در اجرای این طرح خیرخواهانه تلاش دوچندان داشته باشیم.

او افزود: هنر ما باید ساختن مسکن با قیمت مناسبتر و بهتر برای مردمی باشد که برای خانه دار شدن با مشکلات و مسائل مالی روبرو هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه استان نیاز به ساخت مسکن دارد، ادامه داد: از هر گونه همکاری و همراهی نهاد‌های مختلف برای اجرای تفاهم نامه به منظور خانه دار شدن عموم مردم استقبال می‌کنیم.

سالاری گفت: ما باید تلاش کنیم که با اجرای پروژه‌های مسکن برای قشر ضعیف جامعه خیر رسانده شود و با استفاده از اجرای طرح اقدام ملی مسکن می‌توان در این راستا حرکت کرد.

او افزود: آماده انعقاد تفاهم نامه با اداره اوقاف به منظور استفاده از زمین‌های این نهاد به منظور مسکن دار شدن افراد ضعیف جامعه هستیم و در این زمینه از اوقاف می‌خواهیم که برنامه‌های اجرایی خود را ارائه کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.